سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 63
کل بازدیدها: 746510

دوراهک اینجاست!




جدیدترین گزینه انتصاب جهت شهردار دوراهک

قرار گرفتن جدی ترین گزینه بعنوان شهردار، این روزها جهت موافقت یا رد ، برروی میز کار شورای اسلامی.

بعد از رایزنی های فراوان در نهایت آقای (ع.ا) بعنوان جدی ترین گزینه جهت اولین شهردار ، شهر تازه تاسیس دوراهک مطرح شده است . آقای (ع.ا)سابقه دو دوره عضویت در شورای اسلامی و همچنین فعالیت در شورای بخش مرکزی شهرستان نیز در کارنامه خود دارد .

اما خبرهای رسیده که صحت آن توسط هیچ یک از مقامات رسمی هنوز اعلام نشده ، حاکی از این است که اعضای 5 نفره شورای اسلامی به توافق نهایی در خصوص گزینه مطرح شده نرسیده اند.

خبرهای تکمیلی از حاشیه و نتیجه مذاکرات نهایی در روزهای آتی به استحضار همشریان گرامی می رساند.




موضوع مطلب :
شنبه 92/1/3 :: 10:13 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

 

 طی مراسمی در لحظه تحویل سال ، کنار تربت پاک شهیدان از مرد سال دوراهک تجلیل شد.

عنوان تیتر خبری رسانه ها در سالی که گذشت: نجات معجزه آسای کودک دوراهکی توسط جوانی شجاع از چاه متروکه به ارتفاع 20 متر.

حسین محمدی +دوراهک اینجاست +مرد سال دوراهک

حوالی ساعت 10:00 صبح روز تاسوعای حسینی، مادری سراسیمه خود را به کوچه می رساند که فرزند خردسالش در چاه افتاده است . مردم خود را به محل حاثه می رسانند.چاه قدیمی و مخروبه است .و کسی جرات پایین رفتن ندارد .اما جان یک نفر در معرض خطر است و مشخص نیست که کوک چه وضعیتی دارد . درکنار چاه مادری به سر و سینه می زند و التماس می کند.

اینجاست که عباس ، جوان شجاع دوراهکی دست بکار شده و وارد چاه می شود. او با جسارت ستودنی خود موفق می شود کودک را بصورت معجزه آسایی زنده بیرون بیاورد .

کودک نیز پس از انتقال به بیمارستان و مصدومیت جزی بطور صحیح و سالم به آغوش خانواده بر می گردد.

امروز بعد از گذشت چند ماه، و چند لحظه مانده به تحویل سال عباس دوراهکی ، کسی که عنوان مرد سال دوراهک را به او باید داد با خوشحالی کودکی را در آغوش می گیرد که روزی جان در کف گرفت به چاه متروکه ای وارد شد که مشخص نبود خود نیز زنده بیرون بیاید.

اشک شوق در چشمان مردمی که پای سفره نشسته اند و انتظار لحظه تحویل سال می کشند حلقه می زند.

در پایان از طرف خانواده رضایی و حوزه مقاومت جندا... نیز از فداکاری آقای عباس دوراهکی تقدیر بعمل آمد.

 




موضوع مطلب :
شنبه 92/1/3 :: 9:39 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

حسین محمدی + دوراهک اینجاست+تحویل سال نو در گلزار شهدای دوراهک

 

حسین محمدی + دوراهک اینجاست+تحویل سال نو در گلزار شهدای دوراهک

برای مشاهده سایر تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

جمعه 92/1/2 :: 9:5 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

طبیعت بکر و دست نخورده هیخ دوراهک با آبهای روان، چشمان هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

حسین محمدی - تنگه و چشمه های آب شیرین هیخ در فاصله 2 کیلو متری حد فاصل شهر دوراهک و پادگان انصار المهدی در قسمت شرق ، در کوههای احمد سلمان این شهر واقع شده است .

بعد از حدود یک کیلومتر پیاده روی به دامنه ای سرسبز با کوههای سر به فلک کشیده که سر تاسر چشمه های جوشان و روان بهمراه کنار های جنگلی و بیشه های خودرو که فضای دشت را به سیطره خود درآورده است، می رسید.

در مسیر رودخانه باقیمانده آسیاب قدیمی که متاسفانه کسی قدمتی از آن را به یاد ندارد ، شکوهی خاص به منطقه بخشیده است . دیواره های استوانه ای سرخ رنگ با دالن های که از دل صخره هاعبور کرده و آب را به سمت مزارع انتقال داده اند.

اینجا هیخ است، سرشار از سکوت . محیطی آرام و بدور از سر و صدای ماشینی . فقط صدای نغمه پرندگان که در این سکوت خودنمایی می کنند.

 صدای آبشار روح را جلا داده و به جان رهگذران حیات دوباره می بخشد.

پیاده روی و صخره نوردی در طول رودخانه ای در کنارآبرهای شیرین و گوارا، در پناه سایه کوههای سر به آسمان نهاده امید را در دل هر آدمی به انتهای مسیر زنده می کند.

اینجاست که خنکای نسیم گونه ها را نوازش کرده و لرزه به پاهای خیس می اندازد.

در انتها لذت چیدن کنارهای ملس وشیرین کوهی در دامنه کوه کام را آب می اندازد .اینجاست که تیغ های کنار کاری از پیش نمی برد.

اینجا دوراهک است ، لذت یک روز تعطیل در منطقه خوش آب و هوا هیخ.

برای مشاهده بهتر تصاویر بر روی آنها کلیک نماید

حسین محمدی + دوراهک اینجاست +تنگه هیخ دوراهک  

حسین محمدی + دوراهک اینجاست +تنگه هیخ دوراهک


برای مشاهده تصاویردیگر بر روی ادامه مطلب کلیک نمایید

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

یکشنبه 91/12/27 :: 4:19 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

یادواره شهدا شهر دورهک + حسین محمدی + دوراهک اینجاست

یادواره شهدا شهر دورهک + حسین محمدی + دوراهک اینجاست

یادواره شهدا شهر دوراهک + حسین محمدی + دوراهک اینجاست

برای مشاهده سایر تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک نماید

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

جمعه 91/12/18 :: 10:54 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

یادواره شهدا دوراهک +حسین محمدی + دوراهک اینجاست

با حضور هنرمند برجسته و یادگار جبهه و جنگ سید جواد هاشمی یادواره 13 کبوتر خونین بال شهر دوراهک برگزار میشود.
سخنران : سید ناصر حسین پور، جانباز و نویسنده کتاب پاه های که جا ماند .
مداح : حاج نریمان پناهی
 زمان : جمعه 17/12/1391 ساعت 19:00
مکان : حوزه مقاومت جندا... 
پایگاه مقاوت حضرت قائم حوزه مقاومت جندا... با همکاری پایگاه حضرت امام خمینی (ره) ،امام محمد تقی (ع) و شورای اسلامی شهر دوراهک مقدم همه عزیزان را به این مجلس معنوی گرامی می دارند



موضوع مطلب :
دوشنبه 91/12/14 :: 5:38 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

گزارش تصویری/ خسارات‌ سنگین پروانه مینوز به مزارع گوجه فرنگی دوراهک – دیر  

آفت پروانه مینوز گوجه فرنگی جزء آفات قرنطینه ای که بدلیل عدم توجه بهره برداران به مسائل قرنطینه وآلوده بودن مزارع گوجه فرنگی در شهرستان های همجوار و همچنین جابجایی نشاء وسایر قطعات آلوده به شهرستان این آفت در مزارع مشاهده گردیده و خسارت های جبران ناپذیری به راحتی وارد کرده است.

عدم توجه مسئولین تحت امر در جلوگیری و مهار پروانه مینوز در ورود به مزارعه گوجه فرنگی که شغل بیشتر افراد در این منطقه می باشد قابل تامل است .

متاسفانه در این امر آموزش های که باید در اولویت قرار می گرفت وجود نداشت و در ادامه آن از دست رفتن حاصل دسترنج کشاورزان که با وجود اوضاع بد اقتصادی و بالا رفتن قیمت های همچون خرید نهال ، سم ،کود و ... ، هزینه های هنگفتی کرده بوده اند در پی داشت .

 همچنین این آفت در تمامی سطح شهرستان انتشار یافته و تمامی مزارع آلوده و اتمام برداشت این  محصول در پی داشته است .

عمق خسارت وارد شده به کشاورزان این منطقه بسیار زیاد و در این زمینه کشاورزان خواستار کمک و همیاری دولت می باشند  .

 

گوچه فرنگی دوراهک+ دوراهک اینجاست

 

گوجه فرنگی دوراهک+ دوراهک اینجاست

گوجه فرنگی دوراهک+ دوراهک اینجاست

گوجه فرنگی دوراهک+ دوراهک اینجاست

 برای مشاهده تصاویر دیگر بر روی ادامه مطلب کلیک نماید

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

شنبه 91/12/12 :: 2:27 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

      یکی از گزینه های انتخابی جهت عنوان شهردار، تازه تاسیس شهرداری دوراهک فردی به نام آقای (درویشی) از دیر که پیش از این در شهرداریهای جم و نخل تقی فعالیت داشته است .

آقای درویشی کارنامه درخشانی در طی سالهای تصدی شهردار شهر های مذکور را داشته و رایزنی های اولیه نیز صورت گرفته بود، اما دلیل محکمی وجود ندارد که این توافق به مرحله اجرا نرسید.

دومین گزینه معاون یکی از شهرداری همسایه شهر دوراهک بنام آقای (صفایی) که رایزنی های در خصوص هماهنگی با شهردار شهر مذکور نیز انجام گرفت و قرار همکاری نیزصادر شد، اما مشخص نشد که چرا این گزینه مورد قبول شورای اسلامی شهر واقع نگردید .

سومین فرد آقای (ع.د ) یکی از افراد تحصیل کرده دوراهک که هم اکنون بعنوان رئیس اداره در یکی شهرستانهای استان مشغول خدمت می باشد و همچنین پیشنهاد معاونت اداره کل در استان نیز دارد. اما این گزینه نیز بنا به دلایلی به توافقات نهایی نرسیده است.

اما گزینه اصلی و جدی که این روزها در مجالس از او صحبت می شود یکی از اعضای شورای اسلامی می باشد.

آقای (ح.د) که سابقه چندین سال حضور مستمر در شورای اسلامی دارد و رایزنی بعنوان گزینه اولین شهردار دوراهک می باشد

 

تعدادی از نطرات دوستان در ادامه می بینیم.

******************************************

+ محمد 
انتخاب شهرداربرای روستایی که تازه شهرشده کار اسانی نیست وهمواره با چالشهایی روبروبوده چرا که اصولا پذیرش مسوولیت وتصدی امور عمومی در محیطی که بافت سنتی داشته و مردم ان هنوز با ملاک ها ومعیارهاوضوابط شهرنشینی وپذیرش فرهنگ عامه شهروندی نیاز به گذشت زمان و به تبع ان هدررفت فرصتهایی باشد که جبران ان ان در اینده متعذر یا متعسر باشد بنابراین تردیددر انتخاب یا تامل وتدبر در انتخاب بهترین گزینه حق مسلم اعضا شورا واز حیث تاکتیکی از دست دادن زمین برای بدست اوردن زمان است چراکه اولا عمر شورای کنونی روبه اتمام است ثانیا هرشخص که پیشنهاد تصدی گیر شورا به او داده شود نگاه وی به اینده است وقاعدتا در زمان باقیمانده مهمترین دغدغه

****************************************

دراهکی محمد 

وی بقا یا عدم بقا مسوولیت می باشد که اصولا فرصت هرگونه طراحی وبرنامه ریزی مدون وبلند مدت ازوی گرفته میشود بنابراین دراین فرصت باقیمانده بهترین گزینه انتخاب سرپرستی موقت جهت تشکیل شهرداری و تعیین وانسجام سازمان اداری شهرداری جهت تخصصیص حداقل اعتبارات تا زمان انتخابات شوراها می باشد حال این شخص می تواند به عنوان مامور از سایر شهرداریها با هماهنگی وزارت کشور یا یکی از اعضا شورا های فعلی یا قبلی یا دهیار محترم وزحمتکش دوراهک باشد
 

****************************************

+ روح الله نوکنی 

سلام خدمت همشهریان! گلم(اینطور که معلومه هنوز باید بگیم هم ولاتیای گل)

خدا به دادمون برسه.فک کنم آمریکا تمرکز اصلیش روی دوراهکه نه کل ایران

 مثل اینکه آقایون نمیخوان یه کم به فکر دوراهک و مردمش باشن فقط و فقط به فکر اهداف شخصی خودشون هستن.نمیدونم چرا از بین اینهمه گزینه ی خوب یکی رو انتخاب نکردن واقعا جای تأمل داره!

مشخصه که میخوان در جهت پیشبرد اهداف خودشون قدم بردارن و کسی رو بعنوان شهردار انتخاب کنن که صلاحیت انچنانی نداشته باشه و حالت سربازی باشه که هرچی بهش گفتن بگه اطاعت!

توی همین دوراهک خودمون کم نیستن کسانی که صلاحیت شهردار بودن رو دارن ولی بخاطر نبود تجربه میشه در کنار همون گزینه هایی که ازشون نامبرده شد استفاده کرد ازشون یعنی بعنوان همون معاون شهردار. نفراتی مثل استاد قاسم درویشی و مدیر همین سایت(اقای .............) حاج حسن دوراهکی و دیگر نفرات تحصیلکرده ای که چنانچه به سمتی منصوب شدن به فکر خود نباشن بلکه به فکر مردم دوراهک باشن و در جهت پیشرفت این شهر قدم بردارن.

به امید داشتن دوراهکی سربلند و آباد.

من الله توفیق

******************************************

 
+ رضا میرزایی 

جناب آقای احمدی:باسلام
نوشته ویاداشت شما بسیار متین وگرانبهاومورد قبول اینجانب......میخواهیم اگر موافق باشی قطار پیشرفت دوراهک را ساعتی نگه داریم چه اتفاقی رخ میدهد نقدها فراوان یا کینه هاشعله ورتر کدامیک؟ خدا نکند ما.... بگذاریم قطار پیشرفت دوراهک را دوباره بدست پاسبانی بسپاریم که پاسبان باشد بیائیم به امید فردای روشن (نقل قول از آقای جمال احمدی) تلاش کنیم ولی همیشه ترس از این دارم: گول دنیا رو نخور،ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند،بره های این حوالی گرگ ها را میدرند،سایه از سایه هراسان،در میان کوچه ها زنده ها هم،آبروی مردگان را میبرند.

 

*************************************

ناشناس

تعجب می کنیم از این انتخابهای که انجام می شود.

شورای اسلامی نباید تحت تاثیر افکار و نظرات فقط 3 الی 5 نفر خودشان تصمیم بگیرد. باید به نظرات همشریان دوراهکی نیز بهاء دهد .

****************************************

جمال احمدی 

در میان گزینه های معرفی شده اگر با تامل بیشتر می اندیشیدیم باید عمران و آبادی و پیشرفت شهر را ملاک قرار می دادیم . اما متاسفانه دوراهک همچنان دارد چوب تفرقه و بازیهای سیاسی می خورد .

همه شهرهای اطراف متحد شده و به پیشرفت و ترقی فکر می کنند . اما مسولان ما ؟

همین بردستان خودمان با هرفکر و ایده متفاوت ،همه شده اند یکی.

بیاید دست بردارید از این بچه بازیها . بیاید یک دست شویم .

به امید فردای روشن .

*********************************************

+ محمد امین 

اگر قرار بود حاج شهردار بشه چرا نگذاشتن علی احمدی معرفی کنند.

علی احمد سابقه اجرایی دارد اما حاج حسن چی ؟

********************************************

حسین احمدی 

آقای میرزایی عزیز هدف از نقد پیشرفت جامعه است و شرط نقد دلسوزی است. آدم دلسوز با طعنه و زخم زبون نقد نمیکنه .حواستون هست یا نیست حرف هاتون بیشتر بوی کینه میده تا دلسوزی.

خدا عاقبت همون رو ختم به خیر کنه.

******************************************

+ رضا میرزایی 
با سلام:
میخواهم بدانم چرا ما همیشه همانند شهرهای اطراف خود نیستیم ؟میخواهید بدانید چرا این سوال پرسیدم حال برایتان مسائلی بازگو میکنم که جای شگفتی دارد!!!!!
1- همیشه ادعایمان میشود که بهترین روستا در تمام روستاهای اطراف بودیم ولی نبودیم2- ادعایمان میشد که بهترین نخبه ها را داریم ولی چه سود3- ادعایمان میشد که بهترین تیم فوتبال بهترین سالن ورزشی - بهترین پارک بهترین اعضای شورا بهترین ....  بهترین بلوار بهترین بانک وخیلی بهترین های دیگر ولی نبودیم وحال اینک شهر شدن روستایمان گوش دنیا را کر کرده یک طرف از طرف دیگر پیدا کردن یک شهردار خوب هم یک طرف بابا جان تمام این روستاههای اطراف ما شهر شد و روز بعدش هم یه شهردار براش پیدا کردن وکارش را شروع کرد حالا ما بعد از همه شهر شدیم بدون شهردار بابا جان ما اهالی شهردوراهک حرفمان با گروههای خاص هستش: چتر قدرت خود را بر روی آسمان دوراهک لطفا بردارید بگذارید یکی بیاید وبعنوان شهردارکارش را شروع کند شما اگر میخواستید دوراهک پیشرفت کند در همین پست های خود تلاش میکردید پس بگذارید بگذارید بهاری تازه بیاید دیگر خسته شدیم از بس روزها بلوار خشک زده دوراهک در جلوی چشمانمان چشمک میزند.این هم خوب میدانیم که شهر فقط بلوارش نیست بلکه چیزهای دیگر هم دارد پس حواستان راجمع کنید ما بیداریم!!!!!!!!
************************************************
خیبر +1 
اینطور که شما نوشتی مطمئن هستم حاج حسن دوراهکی برای چند سال پیاپی بوده اگر باشه نه بدرد شهردار شد نمی خوره چون موقه با  حرف بلد زدن باید بشه و اینطور حرف ها دیگه گذشته بایدبا سیاست برخورد کرد اگر معاون بشه بهتر
 ممنون به خاطر اطلاع رسانیتون
**********************************************
+ خیبر 
حتما منظورت حاج حسن دراهکی هن
**********************************************
+ دوراهک 
چرا اسامی همشهریها رو اختصاری نوشتی حسین جان
*******************************************
+ رضا میرزایی 
باسلام:
چرا دوستان جرائت نوشتن اسم خود را ندارند با باجان مگر دارید دزدی میکنید یا کار خطایی انجام میدید که به اسم مستعار وارد میشوید جرائت چیز خوبی است بهرحال فقط یه نظر میدید اگر واسه همین نظر دادن هم جرائت ندارید به اسم مستعار خیبر نمیدونم یه دوراهکی نمیدونم گرگو مهنی نداره ای حال جناب آقای حاج حسن دوراهکی بسیار فردی تلاشگر با ایمان وبا خدایی هستش ولی در این برهه زمانی به نفع خود ودوراهک نیستش که وارد عرصه ونهاد شهرداری بشه چون شهردار بودن و معاون شهردار بودن وغیره بنیان وسیاست کاری جداگانه ایی دارد که به نفع ایشان ودر حیطه فعالیت های ایشان نمیباشد لطفا جو سازی بر علیه جناب آقای دوراهکی انجام ندهید ایشان فرد محترمی هستند
******************************************



موضوع مطلب :
یکشنبه 91/12/6 :: 3:49 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست+ تصاویر 22 بهمن

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست+ تصاویر 22 بهمن

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست+ تصاویر 22 بهمن

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست+ تصاویر 22 بهمن

حسین محمدی + دوراهک اینجاست + راهپیمایی 22 بهمن

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست+ تصاویر 22 بهمن

 

برای مشاهده سایر تصاویر به ادامه مطلب کلیک نمائید.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

یکشنبه 91/11/22 :: 12:8 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

حسین محمدی + دوراهک اینجاست + جام فجر شهر دوراهک

حسین محمدی + دوراهک اینجاست + جام فجر شهر دوراهک

حسین محمدی + دوراهک اینجاست + جام فجر شهر دوراهک

 

برای مشاهده سایر تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک نماید.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

یکشنبه 91/11/22 :: 12:6 عصر :: نویسنده : حسین محمدی
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید