سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 63
کل بازدیدها: 746503

دوراهک اینجاست!




ما با هیچکس عهد اخوت نبسته ایم حتی اینکه به کسی رای هم بدهیم یک روز ببینم که از آن اصول که ادعای آن میکرد برگشته و عوض شده می ایستیم و حرف خود می زنیم.

.حسین محمدی+ دوراهک اینجاست

برنامه منطقه آزاد یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 92 در دانشگاه امام صادق تهران برگزار و راس ساعت 22.15 دقیقه از شبکه سه سیما پخش گردید.

جای بسی خوشحالی است و مایه مباهات می باشد که حسین احمدی دانشجوی فوق لیسانس و جوان خوش فکر و با اخلاق دوراهکی با سخنان زیبای خود بخش زیادی از این برنامه را به خود اختصاص داده بود.
 اشک در چشمان هر بیننده دوراهکی حلقه می زد، هر گاه می دید جوانی والا و برومند از خطه دوراهک چنان پشت تریبون منطقه آزاد ایستاده و لب به سخن گشوده که هر ببینده ای را که مجذوب خود می نمائید.

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست

 ضمن تقدیر  از این همت شگرف توجه شما را به قسمتی از این صحبت ها جلب می نماییم.
-    اولین موردی که باید در مناظره ها  تاکید شود و نامزده ها با شفافیت تمام آن را باید بیان نمایند و موضوع بسیار مهمی است بحث سیاست خارجی و مذاکره با امریکا است.
-    شما نباید انتظار داشته باشید که یک نامزد که آمد و هر شعاری که داد بتواند آنرا محقق نمائید نامزد هم موظف است در سند چشم انداز حرکت کند. این شعاری است که منش و منطق  ما جور نمی آید و مردم ما به این شعار ها به فضل الهی اعتنا نخواهند کرد.
-    ما بارها گفته ایم که پایبند به افراد نیستیم و پایبند به اصول هستیم. اصول می شناسیم و تا وقتی که فردی پای این اصول است همراه آن هستیم.

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست
-     این یک ادعای باطل است که یک انسان با وصل بودن به مراکز قدرت و ثروت و درآمدهای میلیاردی ادعایی را بکند که آمده ام راه امام و آرمان های آن و ادامه دهنده را شهدا باشم .
-    وضع اقتصادی و معیتشی خود مسئولان چطور است. آنکسی که به رفاه زدگی عادت کرده نمی تواند به فکر قشر ضعیف و مستضعف باشد .اگر نامزدی در ذهنش اینجوری است که به خاطر اقتصاد و بهبود معیشتی مردم باید از آرمان ها و اصول و راه شهدا کوتاه بیاییم و دست درازی پیش امریکا بکند یک تفکر غلط و واهی است.

 

-     نامزده ها بایدواضح  این را  مطلب بیان کنند و نظرشان درباره مذاکر و رابطه با امریکا چیست ؟بنابراین خیلی از شعارهایی که می ببیند که با سند چشم  اندازه مطابقت ندارد، باور نکنید.
-    رای دادن به کسی، دلیل پایبند بودن تا آخر نیست.

نظرات همشریان عزیز:

با سلام، باتوجه به درخواست کاربران و همشریان گرامی ، بزودی فیلم ضبط شده این برنامه در این پایگاه قابل مشاهده خواهد بود.

با سپاس - محمدی

مدرسه امام 

من که خیلی خوشحال شدم ای کاش میدونستم کی میخواد پخش بشه و برم نگاه کنم ولی متاسفانه موفق به دیدنش نشدم اگه یه وقت فیلمش به دستت رسید خبر کن
 
+ عباس م 
واقعا اگه یک جوان دوراهکی جرات به خرج داده وجلوی دوربین صدا و سیما که تو کل ایران پخش شده حاضر شده جای بسی شگفتی و خوشحالی برای ما.ای کاش فیلمش هم میدیدیم
 
+ علی 
به به ما که واقعا خوشحال شدیم خیلی دوست دارم فیلمشو هم ببینم
 
+ محمد  
سلام حسین.فیلمش کجا میتونیم ببینیم
+ همشهری 
سلام آقای محمدی گل, اگه فیلمش هم دستت رسید بذار تو وبلاگت تا ببینیم من با شنیدن و دیدن این مطلب کلی ذوق کردم.جای بسی امیدواری برای پیشرفت جوانان تحصیل کرده و و خوش فکر دوراهکی ها

+ دوراهکی 
سلام اقای محمد میشه حسین احمدی را بیشتر معرفی کنید

 
+ محسن د 
خیلی ممنون اقای محمدی.عالی بود خوشحال شدیم
 
+ محمد 
با عرض سلام
اقای احمدی
واقعا از اینکه دیشب شما را داخل این برنامه دیدم خوشحال شدم هر چند بعضی از حرف های شما را قبول نداشتم ولی چون هم محلی بودی خیلی خوشحال شدم مثلا یکی از حرف هایی که قبول نداشتم این بود ( آنکسی که به رفاه زدگی عادت کرده نمی تواند به فکر قشر ضعیف و مستضعف باشد) ایا تا حالا کسی از قشر ضعیف جامعه وارد عرصه شده و توانسته است رای بیاورد.
+ آموزگار دبستان امام خمینی 
باسلام خدمت دوست گرانمایه حسین آقای محمدی . از اینکه مطالب مربوط به دانشجوی عزیزمان حسین آقای احمدی را در سایت خوبتون گذاشتید ممنونم . حمایت از افتخار آفرینان شهرمان ، حمایت از سرمایه های فرهنگی ماست . امیدوارم که این دانشجوی پرتلاش و زبر دست که ما هم به او افتخار میکنیم در این حد و مقطع اکتفا نکند و تا می تواند افتخار آفرینی کند البته برای کشور عزیزمان و شهر و دیارمان دوراهک عزیز. برای ایشان موفقیت بیشتر و برای شما شادکامی آرزو میکنم . حسین باقری معلم دبستان امام خمینی دوراهک



موضوع مطلب :
دوشنبه 92/2/23 :: 12:13 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک نماید.

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست

 

برای مشاهده سایر تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک نماید

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

یکشنبه 92/2/22 :: 12:22 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

سرنوشت پرو‍ژه یک میلیارد و 720میلیون ریال گلزار شهدا دوراهک قبل از تحوبل پیمانکار

عنوان تیتر خبری رسانه ها درسال 89
ساماندهی گلزار شهدای روستای دوراهک
ساماندهی گلزار شهدای روستای دوراهک از توابع شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری ها، فرماندار شهرستان دیر بعد از ظهر امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: خدمات مطلوب به یادمان شهدا، نه تنها ارج‌گذاری به شهدا و خاندان معظم شهدا است بلکه انجام تکلیف نیز است.
حمید محبی‌نیا عصر پنج‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از پروژه گلزار شهدای روستای دوراهک در شهرستان دیر اظهار داشت:مردم روستای دوراهک 24 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند که برای روستای دوراهک افتخار بزرگی است. این مقام مسئول در ارتباط با اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی گلزار شهدای دوراهک نیز عنوان داشت: پروژه گلزار شهدای روستای دوراهک با اعتبار یک میلیارد و 720میلیون ریال راه‌اندازی شده است و مرحوم حیدر دوراهکی فرماندار فقید شهرستان دیر نیز در این گلزار آرمیده است.
 

اما بعد از گذشت دوسال این پروژه میلیاردی  قبل از تحویل به مسولان شهر، نمایی بیرونی در حال تخریب

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست

 

دالن های داخل آن نیز مکانی جهت لانه سازی پرندگان

حسین محمدی+ دوراهک اینجاست


همشریان عزیز دوراهکی لطفا هرکس در صورت امکان اطلاع رسانی نماید. 





موضوع مطلب :
شنبه 92/2/21 :: 11:5 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

عبدالحسن میرزایی برای دومین سال بعنوان آموزگار نمونه شهرستان دیر معرفی شد.

آقای عبدالحسن میرزایی به  مدت 5 سال در دبستان چند پایه معرفت ملخرگ مشغول فعالیت بوده و هم اکنون نیز در آموزش و پرورش شهرستان دیر بعنوان سرگروه آموزشی پایه سوم شهرستان و مدرس دروس قرآن ،هدیه های آسمانی و کتب جدید التالیف می باشد.

ایشان نزدیک به18 سال سابقه تدریس در کارنامه فرهنگی فعالیت خود دارند که می توان به مدیریت مدرسه عصمت به مدت 2 سال و معاونت مدرسه شهید رجایی دوراهک نیز نام برد

برای دومین سال، معلم نمونه شهرستان از دوراهک

برای دومین سال، معلم نمونه شهرستان از دوراهک

 

برای دومین سال، معلم نمونه شهرستان از دوراهک




موضوع مطلب :
دوشنبه 92/2/16 :: 12:56 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

اردوی دو روزه همیاران دهیاری دوراهک به شهر میمند انجام شد.

گروهی از همشریان دوراهکی که با کمک های فکری و مشورتی در زمان تصدی گری آقای غلامرضا سعیدی بعنوان دهیار با ایشان همکاری داشته اند، طی اردوی دو روزه جهت برنامه گلاب گیران راهی شهر میمند از توابع استان فارس شدند. 

همچنین در این اردوی دو روزه نعدادی از فعالان عرصه فرهنگی از کانون های فرهنگی - هنری مساجد کشور نیز حضور دارند.

گلابگیری در میمند فارس به دو صورت سنتی و صنعتی انجام میشود و بوی عطر گل محمدی هنگام گلابگیری، اردیبهشت میمند را معطر و خوشبو کرده است. اگر فرصت دارید هنوز امکان بهره‌گیری از این مراسم زیبا در میمند که در 100کیلومتری  شیراز  واقع است، وجود دارد.

لطفا جهت دیدن عکس‌های از این اردو و مراسم بزودی در " دوراهک اینجاست" مشاهده نمائید.




موضوع مطلب :
دوشنبه 92/2/16 :: 12:49 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

در پی ارسال پیام معلم نمونه ، آقای عباسی معلم سال 70 مدرسه امام خمینی (ره) چنین به نگارش درآورده اند:

با سلام خدمت تمامی مردم خوب دوراهک علی الخصوص دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی سال 1370 دبستان امام خمینی (ره)دوراهک . بنده حسین عباسی هستم که در سال 1370 برای مدت 3 ماه معلم آن دبستان بودم هرچند دوران بسیار خوبی بود اما به علت کوتاه بودن زمان آن متاسفانه نام دانش آموزان عزیزم را به خاطر ندارم فقط آقایان :روح اله دوراهکی (برادر دوست بسیار عزیزم جعفر که خیلی در گردنم حق دارد) و آقای خلیلی .

ورود بنده در آن سال با آقای خرم دل بود و مدیر دبستان نیز آقای حسین بردستانی بودند که فردی بسیار بسیار متواضع و دلسوز بچه های مدرسه بودند .خدا انشااله او را قرین رحمت خود سازد.امیدوارم اهالی دوراهک قدر زحمات دلسوزانه او را درک کرده باشند .ضمنا" چیزی که هنوز پس 22 سال آن را فراموش نکرده ام این است که در کلاس به سه نفر از بچه ها قول جایزه داده بودم اما به دلیل اینکه زود از انجا رفتم موفق به ادای قول نشدم از اینجا از آن عزیزان عذر خواهی میکنم و اگر خواننده متن هستند به عرض آنها برسانم که جایزه آنها محفوظ است.

(گیرندگان :خلیلی و دوراهکی و اگه عزیزان به من کمک کنند نماینده (مبصر ) کلاس نیز نفر سوم بودند که اسمشان را به خاطر ندارم .

خلاصه ضمن تشکر از آقای محمدی از آقای مختار دوراهکی نیز که آدرس سایت را به من دادند و بانی خیر شدند تشکر می کنم .از همین جا دعا گوی همه عزیزان دوراهکی و بچه های خوب سال 70 دبستان امام (ره ) هستم .

با آرزوی سلامتی و موفقیت - عباسی

ادامه ارسال نظرات همشهریان عزیز در باره معلم نمونه  (سری3):

+ عباس انیژپور 

باسلام ازاقای عباسی خواهش میکنیم که ادرس این سایتو به اقای خرمدل ودیگرمعلمان ان زمان دوراهک بدن که بیان بااعلام شماره همراشون باهاشون رابطه برقرارکنیم ممنون

+ ولی فاطمه عالی پور 

خواستم از معلم خوب ودلسوز فرزندم درسال اول خانم درویشی تشکر نمایم

+ ولی دانش آموز علی دوراهکی 

خواستم از فرزندم بخاطر نمونه شدن هم در درس وهم دراخلاق درکلاس چهارم دبستان سینا تقدیر وتشکر نمایم

+ ولی دانش آموز علی دوراهکی 

سلام خواستم از معلمان فرزندم علی دوراهکی آقایان درویشی خانم احمد زاده وآقای فاریابی تقدیر وتشکر کنم

+ علی دوراهکی 

سلام حسین جان. خوبی. اگه میشه با آقای علی اکبر میرزایی مصاحبه کنید. آخه شنیدم استاد دانشگاه شده. اونم با سن و سال کمش و خیلی زود پیشرفت کرده. شاید مصاحبه باهاش انگیزه ایجاد کنه در بین بچه ها. ممنون



موضوع مطلب :
شنبه 92/2/14 :: 6:38 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

برخورد خودروی پ‍ژوی 206 با یک راس گاو یک کشته و زخمی برجای گذاشت

برخورد خودرو 206 با گاودر دوراهک

 

برخورد خودرو 206 با گاودر دوراهک

 

در حادثه برخورد یک دستگاه خودرو با یک راس گاو در دربلوار اصلی شهر دوراهک که حوالی نیمه شب گذشته روی داد ، یک راس گاو کشته و راننده راهی بیمارستان شد.

سرعت بالای خودرو 206 و عدم وجود سرعت گیر مناسب در مسیر بلوار اصلی باعث بوجود آمدن چنین اتفاقی شده است.

همچنین آزاد بودن گاودر جامعه شهری چگونه توجیه پذیر است.

 

 




موضوع مطلب :
شنبه 92/2/14 :: 1:43 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک نماید.

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

مرحوم حسین رنجبر بعنوان معلم از شهر دیر بهمراه دانش آموزان کلاس سوم

احمد دراهکی –سید حسین حسینی – بهار سلمانی – توفیق عاشوری – عباس عالی پور – احمد قاسمی – غلامحسین سلمانی – غلامحسین موذنی – قاسم بردستانی – غلام عبدالهی – رضا درویشی – محمد میرزایی – علی انیژپور – حسین باقری – سلمان ابراهیمی – حمزه دراهکی   با تشکر از آقای احسان میرزایی

 

با عرض تشکر و استقبال پر شور کاربران عزیزدر خصوص ارسال نظرات معلم نمونه ، ادامه نظرات در این قسمت قابل مشاهده می باشد .(سری2)

+ مختاردوراهکی 

خواستم از معلمان خوبم دردوره ابتدائی آقای مظفری ومرحوم حسین بردستانی یادی کرده باشم باتشکر

غلامحسین عسکری نژاد 

از اینکه بنده را برگرداندید به دوران مدرسه و یاد دوستان همکلاسی ام که دوتای آنها (غلام عبدالهی و رضادرویشی) واقعا جاشون در میان مردم شهر دوراهک خالی است . جا دارد از شما برادر عزیز جناب آقای محمدی تشکر قدرانی نمایم .

محمد عالی پور 

تقدم به معلمهای عزیزم (جناب آقایان بهنامی بحرالعلوم خرم دل زراعت گر و حسین باقری مدیر دبستان مرحوم بردستانی و معاون و دبیر پروشی اقای عباس باقری

ارادتمند شما محمد عالی پور - کارشناس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر

+ dorahaki 

یادی هم ازمعلمان ومدیران خوبمان درزمان راهنمای هم بکنید برادران


با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دوست عزیزم.
واقعا من خاطرات بسیار خوب و خوش و بیادماندنی در دبستان امام خمینی دوراهک داشتم و همیشه از آن روزها به خوشی یاد میکنم و تا ابد به یاد آن روزها حسرت می خورم و از ته دلم آرزو میکنم یکبار دیگر آن روزها تکرار شود. اما افسوس که ناگهان چه زود دیر می شود
بهترین معلم من آقای عبدالحسین پرویزی معلم کلاس پنجمم بود که نقش زیادی در موفقیت من داشت. و خیلی خاطرات خوب با او دارم.
و جا دارد یاد و خاطره معلم عزیز زنده یاد حسین بردستانی عزیز را گرامی بداریم. که حق زیادی بر دوراهک دارد.
و از شما آقای محمدی عزیز که بار دیگر خاطرات شیرین مدرسه را زنده کردید صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می کنم.
با آرزوی توفیق الهی

 
+ محمد عالی پور 

بنام خدا

بوی اردیبهشت، مشام جان را می نوازدُ مرا به یاد زیباترین دوران زندگی ام می اندازد روزهایی که در کلاس درست می نشستمُ به چشمان مهربانت نگاه می کردم روزهایی که دستان سپیدت بر تخته، نور می پاشیدُ الفبای روشنی، در ذهن تاریکم حک می شد وارد که می شدی، چشم های شوقم چون پنجره هایی آفتابی، به سویت گشوده می شدند می آمدی ُ عطر حضورت فضای کلاس را پر می کرد لب که به سخن باز می کردی، صدها پرنده سپید بال در آسمان معرفت به پرواز می آمدند نگاهم که می کردی، تار و پود جانم لبخند می زد دست هایت، ریشه های کنجکاوی ام را محکم می کرد

عباس احمدی 

از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم.
lمی خواهم از همین جا دست همه معلمان خودم رو ببوسم که برای من زحمت های بسیار کشیدن.
در ضمن از دوستی که خود را با نام دانشجو معرفی کرده اند می خواهم که نترسند و اسم واقعی خود را بیان کنند.تا معلمان او بدانند که هنوز از یاد نرفته اند.

ولی نویددوراهکی 

از آقایان مهدی فاریابی معلم زحمتکش و دلسوز کلاس اول وچهارم ، قاسم بردستانی معلم مهربان و تلاشگرکلاس سوم و قاسم مجیدنیا معلم خوب و ارزشمند کلاس دوم نوید تشکر و قدردانی می کنم./

ابراهیمی

معلم خوب من قاسم مجیدنیا بود.معلم خوبم دوست دارم.

+ عبدالمجید دراهکی 

چگونه نوشتن الف بای را که مایه حیات است را تو به من اموختی و رو ب بابایی را که نان آور خانه مان بود تو به من آموختی . رنگ ژرچم و نام کشورم را توبه من هجی نمودی .

روزت مبارک . یاد و خاطه استادان و معلمان عزیزم آقای بهزادی معلم کلاس اول دبستانم و آقای ارزنده معلم کلاس پنجم ابتدایی را گرامی می دارم . 

 

 

 احمد 

دست یکایک معلمانم را در تمام دوره تحصیلم می بوسم و زندگیم را مدیون فداکاریهای بی غل و غش آنها می دانم و هرکجا که هستند سلامتی و شادکامی را برایشان آرزومندم و از خداوند متعال اجر جمیل و آمرزش و رحمت را برای اولین معلمم جناب آقای بردستانی و اول مدیر مدرسه ام جناب آقای مرادی مسئلت دارم. امین یا رب العالمین
+ احمد 
آقای عبدالهی به نکته بسیار خوبی اشاره کردند :
همه ما دوراهکیا به نحوی مدیون استاد گرانقدر قاسم درویشی هستیم
ان شاءالله که همیشه پایدار و سرافراز باشند.
 
اقای خرم دل یکی از بهترین معلمهای من بود امیدوارم هر جا که هست سالم و سلامت باشه
 
+ نام آشنا 

یک پیام برای دبیران امروزی که از معلمان دیروزی الگو بگیرند :

معلمان دیروزی پروانه بودند و ما شمع اما دبیران امروزی شمع اند و ما پروانه .

معلمان دیروزی تعلیم را با تربیت می اموزاندند اما دبیران امروزی فقط تعلیم می دهند انچه اموخته اند .

معلمان دیروزی هم معلم بودند وهم پدر یا مادر اما دبیران امروزی معلمانی هستند فقط به فرزندان می اموزند بگویند پدر و مادر.

معلمان دیروزی رفیقان امروزی دانش اموزان دیروزی و افتخارآفرینان امروزیند اما دبیران امروزی از چه نقشی در اینده دانش اموزان امروزی دارند.

معلمان دیروزی از دل می آموختند و دبیران امروزی از جیب .

معلمان دیروزی چون می خواستند معلم بودن اما دبیران امروزی چون از انها می خواهند معلم هستند .

البته این متن خدای ناکرده قصد توهین به ساحت مقدس معلمان زحمت کش امروزی نیست بلکه شامل معدود افرادی است که فقط نام دبیر را همراه خود می کشند .

 

+ سیدحسین موسوی نژاد 
یادوخاطره معلمان دلسوزوخفته درخاک که نقش موثردرپیشرفت علمی دانش اموزان وراهیابی به مراکزعلمی به عهده داشتندازجمله مرحوم توفیقی .بردستانی ومرادی گرامی میداریم
ونیزشایسته است ازمدیریت منضبط وعالی جناب اقای کشتکاردرسالهای مدیریت ایشان درمدرسه شهیدرجایی دوراهک که نقش شکوفایی وهدایت استعدادهای دوراهک به مقطع دبیرستان ودانشگاه رابه عهده داشتندقدردانی نمایم .سلامتی وتندرستی برای ایشان ارزومندم
 

رضا میرزایی 

سلام:

اون عکس آخری که مربوط به کلاس دوم دبستان ما بودش یادش بخیر معلم عزیزمون بهروز توحیدیان بچه آستارا از کلاس اول تا چهارم معلم ما بود روحش شاد ویادش گرامی هیچ گاه خاطرات اون دوران را فراموش نمیکنم .

 

ای معلّم عزیز هرگز لطایف و مهربانی های بی دریغت را از یاد نمی بریم ، حتی هنگام مرگ .

شاید نتوان با حرف ، سپاسگذار کار عظیم تو باشیم ،

امّا امیدواریم دل تو را با حرکت از قهر به مهر ، از تاریکی به نور و از نفرت به طرف عشق ،

شاد نماییم تا جبرانی باشد برای زحمات تو ، امیدواریم بتوانیم با تغییر رفتار و جهت ، الگوی بسیار کسانی باشیم مانند تو

+ بحرینی مجید 
میلادام ابیها مبارک بحمدلله بهار حضور فرهیختگان مان در امور اجرایی شهرمان فرارسیدما با جان ودل ازاین حضوراستقبال میکنیم امیدواریم در کنار پیشکسوتان گذشته بتوان از علمتان عمل بسازید و با تفکرپویایتان آ ینده ای روشن برای شهر دوراهک رقم بزنید
   
+ درویشی 

یاد و خاطره همه معلمان عزیز ، این قشر مظلوم و محبوب جامعه را گرامی می دارم و به روان آنهایی که در بین ما نیستند درود می فرستم و سلا م و خسته نباشیدی هم خدمت معلم دوست داشتنی و گرانمایه خود که مشوق من در ادامه تحصیلم بود آقای حاج حسین باقری می فرستم که خاطرات بسیار زیبایی از ایشان در کلاس پنجم دارم . همیشه دوستش دارم و برای سلامتیش دعا می کنم
 



موضوع مطلب :
پنج شنبه 92/2/12 :: 8:57 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

ای معلم خوبم، دوستت دارم و تو را تکریم می کنم؛ چرا که تو به من می آموزی چگونه یادگرفتن را، چگونه خوب بودن را، چگونه زیستن را، چگونه شاد بودن را، چگونه احترام گذاشتن را و چگونه دوست داشتن را.

 

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

گردآورنده: احسان میرزایی




موضوع مطلب :
پنج شنبه 92/2/12 :: 6:41 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

  با تقدیم هزاران سپاس و تقدیر از همه کسانی که به زیبایی هرچه تمام نظرات ارزشمند خود را از با ما در میان می گذارند .

از همه خوانندگان دعوت می شود به بهانه گرامیداشت هفته معلم، دراین قسمت به دلخواه از یکی از معلمان نمونه زمان تحصیل خود یاد کرده و او را نام ببرید و یا اینکه در صورت امکان با خاطره ای کوتاه و یا جمله ای ادبی، معلم دوران تحصیل خود را از طریق این پایگاه شاد نمایید.

نظرات همشریان عزیز (سری 1)


+ همشهری 
آقای زراعتگر.مرد بسیار نازنینی.

 علی احمدی 
 یاد آقای عبدالهی بخیر.
معلم ورزش دبیرستان ار نوشهر. همش عاشق شموشک بود. مثل رحمت خدا رفته . خدا رحمتش کنه .

 دانش آموز آقای مجیدنیا - دراهکی 
 آقای مجیدنیا یک معلم نمونه بود.دلسوز بود وخوش بیان.عالی تدریس می کرد. دوراهک قدرایشان ندانست.مانباید چنین معلمانی را از دست بدهیم.
برای ایشان آرزوی سلامتی وسرافرازی داریم!

 سعید 
یکی از بهترین معلمان دوران تحصیل من آقای قاسم بردستانی هستند
هزاران سپاس تقدیم شما باد

 خلیل عبدالهی 

آقای احمدی از دبیر عبدالهی یاد کردند خاطره ای در ذهنم یاداوری شد:
برای درس ورزش کاهلی میکردم موقع کلاس با یونس سهول زاده رژه میرفتیم .
موقع امتحان ورزش بچه ها دور وبر معلم را میگرفتن به نحوی که او فقط بالا را میدید و یکی زیر پای من کمک میداد چنان بارفیکس میرفتم که شکمم به میله بارفیکس میخورد بیست تایی انجام دادم دبیر ورزش میگفت این عبدالهی هر چند ورزشکار نیست ولی عجب قدرت بدنی ای داره
در هر حال یاد همشون به خیر .
ولی همه ما دوراهکیا به نحوی مدیون استاد گرانقدر قاسم درویشی هستیم که در خصوص ایشان هم خاطره ای نقل میکنم:
مکتب خانه نزد ایشان قران میاموختم یادم نیست چکار کردم که تنبیهم کرد من هم قرآن را برداشتم و از بیرون مسجد شروع به سنگ پرانی کردم ایشان حدود یک کیلومتری دنبال بنده دویدند ولی نتوانستند مرا گیر بندازند خلاصه فردا را با وساطت پدر ، تعهد به عاقل شدن دادم وبه مکتب برگشتم .
بنده از همینجا دستان ایشان و سایر معلمان را میبوسم.

چوب معلم ار بود زمزمه محبتی
جمعه به مکتب اورد طفل گریز پای را

+ یوسف 
یاد معلم نمونه و دلسوز سالهای دیرینه دوراهک مرحوم حسین بردستانی گرامی باد.یاد معلم به خاک خفته مرحوم دشتیانه معلم دوران دبستان امام نیز بخیر باد.یاد معلمان دوران گذشته مدرسه امام آقای ارزنده,عبدی,دهقان,زراعتگر,تهیدیان,پرویزی,گلبینی,زارع,درگاهی,کرمزاده,و خیلی از اونایی که الان خاطرم نیست بخیر

 سعید 
یکی از بهترین معلمان دوران تحصیل من آقای قاسم بردستانی هستند
هزاران سپاس تقدیم شما باد

+ حسین احمدی 
دست همه معلمان دوره دبستان، راهنمایی و دیرستان به خصوص آقای میرزایی و عابدی را میبوسم و برایشان آرزوی موفقیت میکنم.

+ محمد دراهکی 
نوشتن خاطرات از دوران دانش آموزی یادآور تمام بازی گوشی هایی است که الان برای یک لحظه آنها هزاران افسوس خواهیم خورد و در منتهای آرزویمان تمنای یک دقیقه آنها را داریم یاد کلاس اول به خیر معلم ما آقای دهدشتی هر روز با موتور هفتاد اول صبح به مدرسه می آمد الفبای زندگی را با ته لهجه ای برازجونی که داشت به ما می آموخت و چه شیرین میسرود سرود با هم خندیدن را و چه زیبا...
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

گمنام 
ای نام خوشت گفت جهاندار معلم ای دیده بیننده دیدار معلم
بارون بهاری پیر غله کاری گرده تنیری نون تیری از تو قشنگن
یادم میاد روز معلم بودوبچه ها هریک هدایایی آورده بودند ومن چون فقیر بودیم چیزی نداشتیم که هدیه کنم و بعد که خونه برگشتم دیدم آقای دهدشتی معلم کلاس اول یک هدیه در کیفم گذاشته بود تا زنده ام فراموشش نمی کنم

عباس انیژپور 
بیادزنده یاد بردستانی وتوحیدیان ازاستارا ویادی ازدبیران محترم ابتدایی اقایان امایی .بهزادی.خدادادی.درگاهی .فخرایی.دهقان .ارزنده.خرمدل.زراعتگر.
راهنمایی .باقری بردستانی درویشی .عندلیب .بهمرد .حیدرپور .ابراهیمی رضا .گرامی مطلق .شجاعی .پارسیان .اسماعیلی .عبدالهی .فروزان .فلسفی .قائدی .میگویی .دشتی. خواجه. جعفری. صداقت .
دبیرستان اقایان درویشی ق .درویشی م.دراهکی ا.دراهکی ب. عبدالهی وتمام کسانی که زحمت کشیدن ولی ما هیچی نشدیم

+ میرزایی 
تقدیم به معلم عزیز و مهربانم آقای حسین باقری
خوشبختی یعنی:خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرام بخش دیگران باشد و تو آنقدر خوشبختی که خدا تو را معلم آفرید.

+ مصطفی 
یاد باد آن روزگاران یاد باد . بهترین دوران زمان دانش آموزی ام مربوط به کلاس پنجم است زمانی که آقای حسین باقری معلم کلاس ما بود . اخلاق بسیار خوب ایشان همراه با تدریس بسیار قشنگ و زیبا ایشان ، بهترین سال دوران تحصیلم را رفم زد. ایشان را دوست دارم و دستش را می بوسم
***********
+ احمدی 

من هم ضمن خسته نباشید محضر مدیر محترم این سایت هفته مقام شامخ معلم را محضر معلم عزیز و دوست داشتنی سالهای دورم جناب آقای حسین باقری تبریک عرض می نمایم ، سلامتی و موفقیت این معلم دلسوز و تلاشگر عرصه علم و معرفت را از خداوند بزرگ خواستارم . هنوز هم میگویم دوستت دارم معلم عزیزم

+ دانشجو 

سلام . از اینکه برنامه ای با این عنوان در سایت خوبتون قرار دادیدمتشکرم. آقای باقری معلم خوب و زحمت کش کلاس پنجم ما بوده و از اینکه اینقدر در کارش موفق شده و معلم نمونه کشور شده خیلی خوشحالم . نامبرده برای دانش آموزان دوراهکی زحمت های بسیاری کشیدند ، موفقیت خودمان را مدیون تلاشها و زحمات ایشان می دانیم و برای این معلم عزیز و محبوب و دیگر معلمان عزیزمان آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر داریم.من در دوراهک نیستم ولی مرتب از این سایت دیدن می کنم.


سلام
ایام برشما مبارک !
«من به سرچشمه ی خورشید نه خودبردم راه
ذره ای بودم ومهـــــــــــر تومرابالا برد»
اهل دل را دوخٍصلت باشد:
دلٍ سخن پذیر
سخنٍ دل پذیر

 
+ سیدحسین موسوی نژاد 
یادوخاطره معلمان دلسوزوخفته درخاک که نقش موثردرپیشرفت علمی دانش اموزان وراهیابی به مراکزعلمی به عهده داشتندازجمله مرحوم توفیقی .بردستانی ومرادی گرامی میداریم
ونیزشایسته است ازمدیریت منضبط وعالی جناب اقای کشتکاردرسالهای مدیریت ایشان درمدرسه شهیدرجایی دوراهک که نقش شکوفایی وهدایت استعدادهای دوراهک به مقطع دبیرستان ودانشگاه رابه عهده داشتندقدردانی نمایم .سلامتی وتندرستی برای ایشان ارزومندم




موضوع مطلب :
سه شنبه 92/2/10 :: 12:59 عصر :: نویسنده : حسین محمدی
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید