سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 63
کل بازدیدها: 746507

دوراهک اینجاست!




مرکز بهداشتی درمانی شهدای دوراهک با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر افتتاح شد .  

 فرماندار دیر گفت : اجرای پروژ‌های عمرانی در حوزه سلامت گامی بلند برای توسعه شهرستان و تامین کننده یکی از نیازهای اساسی افراد و رفع کننده دغدغه جدی مردم منطقه است./معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین افتتاح مرکز بهداشتی درمانی دوراهک گفت : مرکز بهداشتی درمانی شهدای دوراهک در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع با زیربنای 375 متر مربع ساخته شده است . /دکتر ایرج بیژنی افزود : علاوه بر ساختمان مرکز بهداشتی درمانی ، در این زمین ساختمان سرایه داری و خانه پزشک نیز هر کدام با زیربنای 70 متر مربع احداث شده است .




نظریات همشهریان عزیز:
+ همشهری 
والا ما که خیری از این درمانگاه ندیدیم صبح که دیر باز میشه اول غروب هم که تعطیلش میکنن.مشتی دکتر تازه وارد و شاید هم دانشجویی که برا پایان نامه و کارورزی هست میفرستن برا دوراهک.خودم دیدم دکتر واسه نوشتن نسخه از روی کتاب مینویسه.دکتراشون در حد همین سرماخوردگی که ما همه خودمون استادیم بلدن.ولی باز هم خدا را شکر میکنیم که حداقل برای همین کار هم خوبه.
**********
بیمار 
به قول بچه ها گفتنی: دوکی جون بیا مرا شفا بده ,درد دلمو دوا
بده .........حالا حکایت ما شده قصه دکتری که نسخه را از پیش نوشته و تحویل مشتری میده.این از دکتر/از داروخانه هم که بگیریم داروی درست و حسابی که ندارن بدن به مشتری.باید فکری هم به خیابان درمانگاه کنن حداقل گذشت چندین سال این خیابان تقریبا میشه گفت یکی از خیابان های استراتیژیک(اغراق) شهر دوراهک,هنوز اسفاتی نیست چه کسی میخواد جواب بده و کی میخوان انجام بدن خدا داند.
*********
علی احمدی 
سلام. من یه انتقاد از وضعیت درمانگاه دارم. چرا درمانگاه شبانه روزی باز نیست؟ واقعا این حرف همه مردم است. شاید یه نفر نصف شب مریض شد. اونوقت باید چکار کنه؟ نمیدونم مسئولین چه فکر میکنن که وضعیت درمانگاه را درست نمی کنند. دیگه حداقل باید شبانه روزی باز باشه.
مرکز بهداشتی درمانی شهدای دوراهک با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر افتتاح شد .

 فرماندار دیر گفت : اجرای پروژ‌های عمرانی در حوزه سلامت گامی بلند برای توسعه شهرستان و تامین کننده یکی از نیازهای اساسی افراد و رفع کننده دغدغه جدی مردم منطقه است.

علی بحرانی  با تاکید بر سرعت بخشی به روند اجرای پروژه بیمارستان نیمه تمام این شهرستان افزود: مجموعه فرمانداری تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات موجود در مسیر پروژه‌های عمرانی شهرستان به کار بسته است و خوشبختانه بیمارستان 38 تختخوابی دیر به عنوان یکی از پروژهای مهر ماندگارشهرستان تصویب شده و طبق برنامه زمانبندی شده در حال پیشرفت است وباید هیچگاه رونداجرایی آن متوقف نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین افتتاح مرکز بهداشتی درمانی دوراهک گفت : مرکز بهداشتی درمانی شهدای دوراهک در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع با زیربنای 375 متر مربع ساخته شده است .
دکتر ایرج بیژنی افزود : علاوه بر ساختمان مرکز بهداشتی درمانی ، در این زمین ساختمان سرایه داری و خانه پزشک نیز هر کدام با زیربنای 70 متر مربع احداث شده است .
وی به اعتبار تخصیصی برای احداث این مرکز اشاره کرد و گفت : مرکز بهداشتی درمانی دوراهک با اعتبار چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مدت یکسال تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است .
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به واحدهای موجود در مرکز بهداشتی درمانی دوراهک اشاره کرد و گفت : ساختمان این مرکز شامل واحدهای مختلف بهداشتی درمانی از قبیل مطب پزشک ، آزمایشگاه ، تزریقات و پانسمان ، CPR ، داروخانه ، مبارزه با بیماریها ، بهداشت خانواده ، بهداشت مدارس ، مامایی ، بهداشت محیط و پذیرش می باشد .
دکتر بیژنی در رابطه با طرح توسعه‌ی مرکز بهداشتی درمانی دوراهک گفت : فضای لازم برای طرح‌های توسعه‌ای وجود دارد و چارت سازمانی آن نیز تصویب و پرسنل لازم نیز به کار گرفته شده‌اند .
حسن فخرایی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز با اشاره به جمعیت تحت پوشش مرکز بهداشتی درمانی دوراهک اظهار داشت : این مرکز با تحت پوشش قرار دادن ساکنین روستاهای دوراهک ، لمبدان بالایی ، ملخرگ شمال و جنوبی ، تنگ خوش ، حاجی آباد و علی آباد شمالی و جنوبی به جمعیتی بالغ بر شش هزار و 300 نفر خدمات بهداشتی درمانی ارایه می دهد .
وی گفت : همزمان با افتتاح مرکز بهداشتی درمانی دوراهک ، خانه پزشک دوراهک و سرایداری آن نیز هر کدام با زیر بنا 70 متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت .
وی با بیان اینکه مرکز بهداشتی درمانی دوراهک در دهه فجر سال 88 با استقرار در مکانی استیجاری راه‌اندازی شد افزود : با عنایات ویژه دکتر حیدری ریاست دانشگاه علوم پزشکی و همت بلند و نیت خیر حاج خلیل دوراهکی خیر سلامت و اهدا زمین مورد نیاز توسط وی کلنگ احداث مرکز بهداشتی درمانی دوراهک در بهمن ماه سال 90 به زمین زده شد و در زمان مقرر و طبق برنامه ریزی انجام شده به پایان رسید .
در آیین افتتاح این مرکز فرماندار دیر ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، معاون عمرانی فرماندار ، بخشدار مرکزی، دهیار ، اعضای شورای اسلامی دوراهک و جمعی از مسولین شهرستان و مردم حضور داشتند .
شهر دوراهک در 18 کیلومتری بندر دیر و در مسیر بزرگراه سیراف قرار دارد .
منبع:دیر نیوز



موضوع مطلب :
جمعه 92/2/27 :: 7:52 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید