ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ علي احمدي 
سلام. من يه انتقاد از وضعيت درمانگاه دارم. چرا درمانگاه شبانه روزي باز نيست؟ واقعا اين حرف همه مردم است. شايد يه نفر نصف شب مريض شد. اونوقت بايد چکار کنه؟ نميدونم مسئولين چه فکر ميکنن که وضعيت درمانگاه را درست نمي کنند. ديگه حداقل بايد شبانه روزي باز باشه.
+ درمانگاه 
با سلام خدمت همشهري هاي عزيز/ارائه خدمات درمانگاه به شرح زيل اعلام ميشود:1-درمانگاه به صورت شبانه روزي باز ميباشد2-ارائه ويزيت رايگان 3- داروي رايگان3-وسيله اياب و ذهاب رايگان تا درب منزل
4-داراي متخصص در کليه بيماري ها5-پذيرايي مستمر 6-داراي استخر سونا جکوزي7-کافي نت و کافي شاب هم رايگان8-داري لابي دنچ براي مريضا9-سرو صبحانه و نهار و شام نيز به صورت رايگان به همشهري ها ارائه ميشود....جهت مزاح و شوخي بود
+ بيمار 
به قول بچه ها گفتني: دوکي جون بيا مرا شفا بده ,درد دلمو دوا
بده .........حالا حکايت ما شده قصه دکتري که نسخه را از پيش نوشته و تحويل مشتري ميده.اين از دکتر/از داروخانه هم که بگيريم داروي درست و حسابي که ندارن بدن به مشتري.بايد فکري هم به خيابان درمانگاه کنن حداقل گذشت چندين سال اين خيابان تقريبا ميشه گفت يکي از خيابان هاي استراتيژيک(اغراق) شهر دوراهک,هنوز اسفاتي نيست چه کسي ميخواد جواب بده و کي ميخوان انجام بدن خدا داند.
+ همشهري 
والا ما که خيري از اين درمانگاه نديديم صبح که دير باز ميشه اول غروب هم که تعطيلش ميکنن.مشتي دکتر تازه وارد و شايد هم دانشجويي که برا پايان نامه و کارورزي هست ميفرستن برا دوراهک.خودم ديدم دکتر واسه نوشتن نسخه از روي کتاب مينويسه.دکتراشون در حد همين سرماخوردگي که ما همه خودمون استاديم بلدن.ولي باز هم خدا را شکر ميکنيم که حداقل براي همين کار هم خوبه.