سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 745474

دوراهک اینجاست!




حسین محمدی +دوراهک اینجاست

حسین محمدی - در چنین ایامی که مدیر کل آموزش و پرورش استان منصوب شده و همه خبرگزاری ها را معطوف به مراسم  معارفه خود می کند و همچنین مدیرانی که هر کدام گرفتن عکس در کنار او افتخار می دانند. اما در گوشه ای از این خاک زر خیز مدرسه ای که کمتر کسی او را می شناسد. اینجا نه خبری از کوچکترین مدرسه دنیا هست نه خبری از سایت و خبرنگار.اینجا کودکانی دارد که دلهای آنها به وسعت دریا است. بزرگ بی انتها.

مدرسه ابتدای نصر روستای تنگ خوش دارای چهار دانش آموز مقطع ابتدای که توسط معلم خوش ذوق خود آقای غلامرضا خیاط اداره می شود. از چهار نفر دانش آموز این مدرسه دو نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک نفر نیز تحت پوشش بهزیستی شهرستان دیر می باشند.

شاید به جرات می توان گفت: اینجا جای است که کودکانی فقیر و دانش آموزانی بی بضاعت  دارد، از خانواده های مستمند و تهی دست.  

با همت معلم پر تلاش این مدرسه و با همکاری روسای ادارت مذکور با مراجعه و حضور و ضمن بازدید از این مدرسه هر کدام با هدایای توانستند قلب کودکان این مدرسه را شاد نمایند.

حسین محمدی +دوراهک اینجاست

آقای پور سالم رئیس کمیته امداد شهرستان دیر توانست معادل مبلغ سه میلیون ریال پوشاک و البسه را تهیه و به دانش آموزان این مدرسه هدیه دهد.

 همچنین در ادامه این روند، در یک روز سرد زمستانی مردی دوچرخه بدست وارد مدرسه می شود و اینجاست که آرزوی دانش آموزدوم ابتدای که در زنگ انشاء آرزوی داشتن دوچرخه داشت با دستان سخاوتمند آقای کرمی رئیس اداره بهزیستی دیر به حقیقت می پیوندد.

حسین محمدی +دوراهک اینجاست




موضوع مطلب :
پنج شنبه 92/10/26 :: 4:44 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید