سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 62
کل بازدیدها: 745430

دوراهک اینجاست!




دوراهک نیوز نوشت: مراسم غبار روبی و عطر افشانی شهدا و بازدید از خانواه معظم آنان بهمراه افتتاحیه شهرداری دوراهک با حضور مسولین در روز پنج شنبه 7 شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش دوراهک نیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت درآیینی با حضور معاون فرماندار دیر و تنی چند از مسولین مراسم غبار رویی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا و همچنین شهرداری شهر دوراهک به صورت رسمی افتتاح شد.
برگزاری چنین مراسمات مهمی در سطح شهرستان بدون برنامه ریزی و آمادگی قبلی، ما را به نوشتن چند نکته که رعایت آن در برنامه های آتی خالی از لطف نیست وا داشت .

گویند: مقامی قصد عبور از خیابانی را داشت نوچه ها به مقامات محلی دستور دادند دیوارهای دو طرف خیابان را رنگ سفید نمایند .ولی چون رنگ سفید در آن زمان معین نیافتند از ماست استفاده کرده و دیوارها را با ماست رنگ آمیزی کردند.که چند لحظه قبل از عبور، بارش باران همان و رنگهای دیوار همان.
در روز پنجشنبه 7 شهریور ماه و در ادامه برنامه های بزرگداشت هفته دولت، مراسم غبار رویی و عطر افشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با خانوادهای آنان و همچنین افتتاح شهرداری دوراهک برگزار گردید.
نکته قابل تامل این برنامه، برگزاری این برنامه ها در واپسین لحظات روز و در حدود نیم ساعت مانده به غروب و بدون اطلاع قبلی مردم و مسئولین محلی حتی خانوادهای معظم شهدا تنها با حضور ارزشمند معاون فرماندار، بخشدار محترم و چند نفر از مسولین بدون کیفیت و سریع انجام گرفت، که حکایت همان شستن ماستهای دیوار بود.
حال باید گفت: آیا تدارک چند شاخه گل جهت تقدیم به مزار شهدا و بستن پیمان بیعت و چند شیشه گلاب جهت زدودن غبار از دیدگان خود و همچنین اطلاع به خانواده معظم شهدا جهت میزبانی هر چه بهتر از مسئولین، با برنامه ریزی دقیق تر و در زمان بهتر انجام شدن کار سختی بود ؟
مسئولین محترم برگزاری مراسمات هفته دولت : در کجای ایران اسلامی، مراسم غبار رویی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا آن هم در هفته دولت توسط مسئولین شهرستان اینگونه برگزار می شود؟ این است پیمانی که با شهدا بسته ایم!
آیا در برای برگزاری چنین مراسماتی اعضاء شورای اسلامی ، شهردار و سایر مسئولین نباید از برگزاری چنین مراسم مهمی آن هم در شهر خود با خبر باشند؟

مسئولین محترم و متولیان برگزاری این گونه مراسمات، لطفا در برگزاری هر چه بهتر این گونه برنامه ها دقت بیشتری داشته باشد تا خدای ناکرده کسی شرمنده دیگری نشود،که همه در پیشگاه شهدا و خانوادهای معظم شهدا مسئولید.

247

برای مشاهده سایر تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک نماید.

115

241

106

منبع : دوراهک نیوز




موضوع مطلب :
یکشنبه 92/6/10 :: 5:47 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید