سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 81
کل بازدیدها: 745412

دوراهک اینجاست!




همشریان دوراهکی :

نظرات شما در خصوص یاداشت  خواب زمستانی مسولان دوراهکی " ارمغانی برای نسل های آینده" قابل مشاهده می باشد.

********************

همشهری 

سلام هم خوشحالیم هم ناراحت ناراحت بخاطراینکه اخرین مرز دوراهک بهشت شهدا شده،وتا هیچ زمانی به بخش شدن دوراهک امیدوار نیستیم وخوشحال از آنیم که آنهایی که سنگ شیخ موسی را به سینه میزدند،حال ببینند که عیدی جناب شیخ جدا کردن ملخرگ و تنگ خوش وشهرک صنعتی و سورو،گنوی از دوراهک و تقدیم کردن آنهابه آبدان است،توقعی هم نیست ما که پنج روز پای شبکه خبر نشستیم تا شاید لااقل یه دقیقه جناب شیخ را گذشته از اینکه پشت تریبون،حداقل تصویرش را میدیدم خبری نشد که نشد،بعداز اتمام مجلس پیامک هایی که مخصوص دفتر شیخ موسی بود،هردقیقه پیام میومد که دکتر احمدی افزود......،پیامک چه بکارآید.این دو بنر تشکرهم شورای ما همین طور زده،قرار نبود لمبدون که شهر بشه دوراهک پس تا کی نباید شهر میشد

**********************

ارمغان

سلام علیکم:

چه فایده،آبی که ریخته ، دیگه نمیشه جمش کرد. اولا این طرح اجرا شده و تمامی روستا ها به آبدان واگذارگشته.دوما،مصوبه هیئت وزیران به هیچ نحو قابل برگشت نیست.
هدیه نماینده به دوراهکی ها.

مبارکتون باشه

***********************

همشهری

باعرض سلام خدمت جناب اقای محمدی امید وارم مطلبی که مینویسم را در صفحه اصلی وبلاگ خود قرار دهید .
همشریان عزیز، از الزامات وجود توسعه یک مجموعه وجود افرادی تحصیل کرده آگاه دور اندیش ومدیر وقدرتمند در عرصه جامعه است همشریان عزیز براستی ایا از الزامات وجود توسعه یک شهر وجود زیر ساخت های قوی ومحیطی مناسب برای ایجاد این زیر ساخت ها نیست به جنوب دوراهک نگاه کنید وجود زمینهای که ------ انهارا متعلق به خود میداند وبه هیچ قیمتی دست از انها برنمیدارد و هر روز به بهانه های مختلف از دادن انها به مردم خود داری میکند.
 به زمینهای شمال برای توسعه امید بسته بودیم که با نامه معاون اول رییس جمهور به ابدان که 20کیلومتر فاصله دارد میدهند .
همشریان عزیز نسل آینده براستی چه قضاوئتی در باره ما خواهد کرد. آیا با توسعه آینده منطقه وگسترش پارس شمالی جز آلودگی چیزی نصیب دوراهک خواهد شد. آیا اگر شرکتهای در این منطقها مستقر شوند مالیات خودرا به ما میدهند چرا مسولان ما کمی آینده نگر نیستند وهمیشه به حال خود فکر میکنند .براستی شهرداری ومسولان شهر ابدان از بخش شدن جز آینده نگری وداشتن برنامه بلند مدت برای توسعه برای شهر خود ارتقا جایگاه خود از همه امکانات وپتانسیل استفاده نمیکنند .چرا ما نماینده مجلس را مقصر بدانیم او هرکس هرچه درخواست کرد تلاش میکند فراهم آورد.
 دوستان، همشریان عزیز به خدا ازماست که برماست ایا شورای شهر ما از برنامه بلند مدت توسعه چیزی میداند. ما کجاییم انها کجایند. چرا همیشه باید چوب اشتباهاتمان را بخویم .
********************
+ دانشجو 

سلام

متاسفانه بیخودی سرخوشیم و خوشحال از اینکه شهر شده ایم متاسفانه دو بنر بیشتر نزده ایم باید کل شهر را بنرباران می کردیم.آخه در سه شهرستان دیر و کنگان و جم چخ دهاتی مانده به اندازه دوراهک که شهر نشده انارستان بردستان نخل تقی .چقدر ما بدبختیم که چیزی که حقمان می باشد با هزار منت به سرمان تحویلمان می دهند.

***********************

دوراهک 

با سلام
ما چه انتظاری از شورای خود باید داشته باشیم . همان گونه که ابدانی ها در فکر طرح و برنامه های درازمدت برای پیشرفت شهر خود هستند ، شورای ما هم در فکر برنامه ای درازمدت ترویج فرهنگ می باشند . از ماست که بر ماست ...
************************



موضوع مطلب :
دوشنبه 92/5/28 :: 10:17 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید