سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 745503

دوراهک اینجاست!




از سوی موسسه خیریه کریم اهل بیت شهر دوراهک :

توزیع بیش از 60 سبد غذایی بین خانواده های مستمند شهر دوراهک 

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

حسین محمدی / موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) دوراهک در راستای عمل به سیره عملی ائمه اطهار علیهم السلام علی الخصوص مولای متقیان امیر المومنین حضرت علی علیه السلام منبی بر دستگیری از فقراء و اطعام ایتام و نیازمندان برنامه های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر موسسه خیریه کریم اهل بیت دوراهک در گفتگوی با اشاره به آیه " وَ یُطْعِمُونَ الطَّعامَ عَلى‏ حُبِّهِ مِسْکیناً وَ یَتیماً وَ أَسیراً"  ماه مبارک رمضان ماه نزول رحمت الهی و انفاق و اطعام معرفی کرد و افزود: موسسه خیریه کریم اهل بیت در راستای عمل به سیره عملی ائمه اطهار علیهم السلام علی الخصوص مولای متقیان امیر المومنین حضرت علی علیه السلام منبی بر دستگیری از فقراء و اطعام ایتام و نیازمندان برنامه های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

سید حمید موسوی، یکی از فعالیت های این موسسه در ماه مبارک رمضان را توزیع سبد غذایی شامل برنج، روغن و گوشت گرم با ارزش ریالی هر سبد کالا به مبلغ 80 هزار تومان دانست و خاطر نشان کرد: به برکت این ماه و همت مردم 60 خانوار مستمند و فقیر در شهر دوراهک تحت پوشش قرار گرفتند.

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

مدیر موسسه خیریه به دیگر برنامه های مهم این موسسه اشاره و بیان کرد: افطاردهی  همراه با مراسم دعا و نیایش از دیگر برنامه های مهم این مرکز می باشد.

رئیس موسسه در پایان ضمن تشکر از  خیران و داوطلبان این موسسه از عموم مردم خواست تا با شرکت در امور خداپسندانه، این موسسه را یاری کنند تا در طول سال بتوان نیاز مردم نیازمند را برآورده کرد.

دوراهک اینجاست + حسین محمدیدوراهک اینجاست + حسین محمدیدوراهک اینجاست + حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی




موضوع مطلب :
جمعه 92/5/11 :: 10:21 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید