سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 55
کل بازدیدها: 745901

دوراهک اینجاست!




گروهی از جوانان بهمراه روحانی مسقر طرح هجرت جناب حاج آقا دانشی ، فرمانده حوزه مقاومت جنداله و فرمانده پاسگاه انتظامی شهردوراهک در ادامه دیدار با خانواده معظم شهدا در منزل شهید مظاهر زارعی گرد هم آمدند.

دوراهک اینجاست +حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

http://www.8pic.ir/images/84101591493دوراهک اینجاست + حسین محمدی 238835353.jpg

در این برنامه پس از خواندن آیات قرآن کریم و فرازهای از وصیت نامه شهید و همچنین نحوه شهادت از کتاب لبخند های سرخ سحر ادامه می یابد . در ادامه حاج آقا دانشی نیز در سخنان در خصوص اهمیت یاد شهدا و وصیت نامه شهید زارعی مطالبی ایراد نمودند. ایشان همچنین در ادامه افزودند: باید به واکاوی هر چه بیشتر در زندگی شهدا توجه شود. همچنین خاطراتی از فرماندهان ارشد در زمان هشت سال دفاع مقدس که در اوج سادگی مبارزه کرده به گونه ای که حتی در برخی موارد در بین گردان های خود ناشناس بوده اند. 


زندگی نامه شهید مظاهر زارعی

   شهید مظاهر زارعى

?نام پدر: احمد

?تاریخ تولد: 1349/7/1

?میزان تحصیلات: پنجم ابتدایی

?تاریخ شهادت:65/10/4

?محل شهادت: ام الرصاص عراق

?در سال 49 پسرى در خانواده اى فقیر و متدین بدنیا آمد تا شمع روشن و فروزان محفل پدر و مادر گردد. او را مظاهر نام گذاشتند تا مظهر هر چه خوبى است باشد و چه نکو مظهرى افتخارى براى و مادر فقیرش شد. انق?ب بود و خون و آتش و مظاهر هنوز کوچک بود و دانش آموز، او شور و هیجانها را مى دید و آرزو مى کرد کاش او هم مى توانست رهبریهاى پیامبر گونه حضرت امام را مى دید و نهال عشق او را در وجود خود بارور مى کرد. زمان گذشت تا نوبت عشق بازى به او برسد. ایام، ایام جنگ بود، ایام رشادتها، دلیرى ها و جانفشانها و او که خود مظاهر نام داشت ومظهر خوبى ها و رشادتها و دلیریها آن چنان شیفته امام شده بود که اولین سطر وصیت نامه خود را توصیه به یارى کرد و آن گونه درخداى خویش غرق شده بود که وصیت نامه او نیز خدائى شده بود.اوکه آرزوى شهادت در کربلاى حسینى میکرد به آرزوى خود رسید اما در کرب?ى چهار و در جزیره ام الرصاص و در رکاب خمینى فرزند حسین (ع) شربت شهادت نوشید.

وصیتنامه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوراهک اینجاست +حسین محمدی

سلام بر شما ملت شهید پرور قهرمان ایران که از هیچ چیز دریغ نکرده و جوان های خود را همچون علی اکبر و علی اصغر به پیروی از سرور آزادگان حسین بن علی (ع) که برای ما معلمی استکه ما از او درس شهادت آموخته ایم ، روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل کردید تا بتوانیم از اسلام و قرآن دفاع کنیم . امام را در همه ی زمینه ها یاری کنید و در همه کارها بر خدا توکل نمایید . دنیا جاودانی نخواهد ماند ، پس چه بهتر که در راه اسلام از دنیا برویم .

برادران پاسدار ! سنگر سپاه را خالی نکنید . هان ای دوستان و ای برادران و ای کسانی که این لباس را پوشیده اید تا در جرگه سربازان ولی عصر (عج) ثبت نام کرده باشید ؛ تا زمانی که دشمن هست شما در حال جنگید و غافل نباشید و بدانید این لباس که شما بر تن دارید زمانی ارزش خود را خواهد داشت که همیشه رنگ سبزش با خون سرختان توام باشد ، لباس سبز رنگ سپاه به خون باید رنگین شود و مجادله با نفس از وظایف پاسداران است .

از خدا می خواهم آنها را که به اسلام اعتقاد ندارند و مطیع ولایت نیستند ، خون شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند .

پدر و مادر عزیزم ! شما با فرستادن من به جبهه قدم بزرگی برداشتید . من همچون علی اکبر حسین (ع) می روم و شما به یاد شهدای کربلا و صبر زینب کبری (س) ، این اسوه صبر و مقاومت باشید .

اگر شهید شدم در بهشت شهدای دوراهک مرا به خاک بسپارید .

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

منبع:وبسایت فرزند زهرا(س)

http://shmz.persianblog.ir/




موضوع مطلب :
چهارشنبه 92/5/9 :: 4:23 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید