سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 745888

دوراهک اینجاست!




مردم دوراهک در پی حمایت از بیماران کلیوی پیشقدم می شوند.

 

قاسم درویشی، کسی که سالهاست با بیماری درد کلیه مبارزه می کند، اینبار بعنوان سفیر انجمن خیرین حمایت از بیماران کلیوی در جنوب استان در دومین شب از شب های قدر پشت تریبون می رود و از واقعیت های خاموش کنونی جامعه سخن می گوید. او تقویت ارتباط عاطفی و حس نوع‌دوستی در بین بیماران و خیرین دردآشنای بیداردل، یکی از اهداف این انجمن در اجرای برنامه‌ها میداند. همچنین طی پیامی مردم روزه دار را به حمایت دعوت می نماید:

چقدر باعث رضای خدای بزرگ و چه زیباست اشکی که در چشم بیماران مستمند کلیوی حلقه میزند اشک شوقی ناشی از دستگیری فرد مومنی باشد.با قرار دادن کمکهای مالی خود به هر نیتی از جمله بخشی از زکات فطره در پاکت هایی که در مجالس مقابله توزیع می شود،به یاری این نیازمندان بشتابیم…

درخواست یاری بیماران مستمند کلیوی

صدها فرشته بوسه بر آن دست میزنند _  کزکار خلق یک گره بسته وا کند

درد ، جانکاه است و فقر تلخی آن را صد چندان می کند چه خواهش های ملتمسانه ای که به قطرات اشک نداری ، پاسخ میگیرند و چه شب هایی که نبود آمپولی در تلواسه و اضطراب به سحر میرسند .

انجمن حمایت از بیماران کلیوی در شهرستان دیر آغاز بکار کرده است تا واسطه ی احسان انسان های نوعدوست با نیازمندانی باشد که علاوه بر درد ، هزینه هایی کرامند هم به آنها تحمیل شده است.اکنون که در فضای نام عظیم حضرت مولی دهه آخر رمضان المبارک را آغاز کرده ایم شکوهمند است که دستی به خیر بگشاییم و در نشاندن لبخند به چهره ای و امید در دلی از خدا مدد جوییم و شکر گزار حضرتش باشیم.

پاکت هایی مخصوص هدیه و مساعدت مالی به این عزیزان یا بخشی از زکات فطره در مجالس مقابله توزیع میشود.شایسته است و ضرورت دارد که هر خانواده در این ماه بخشی از (( سر روزه )) خود را به این امر خدا پسندانه اختصاص دهد.قابل توصیف نیست آنگاه که خوشنودی خدا را با مساعدتی اندک ذخیره آخرتمان میکنیم.

                                                                                                 نیت خیرتان خالص و بخشندگی تان مستدام باد

                                                                                                                        قاسم درویشی  

+جهت کمک به این بییماران دو شماره حساب از طرف آقای قاسم درویشی (نماینده انجمن حمایت از بیماران مستمند کلیوی  شهرستان دیر) اعلام شد:

شماره حساب بانک ملت:46355763110

شماره حساب بانک تجارت:2630046265

 تمامی شماره حساب های بالا به نام  انجمن حمایت از بیماران مستمند کلیوی میباشد .

منبع :پلیسیر




موضوع مطلب :
سه شنبه 92/5/8 :: 4:34 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید