سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 114
کل بازدیدها: 746471

دوراهک اینجاست!




اختصاصی پایگاه خبری "دوراهک اینجاست"

شروع بکار شهرداری دوراهک

   حسین محمدی: شهرداری دوراهک صبح امروز مورخه 26/04/92 با حضور هوشنگ احمدی بعنوان اولین شهردار شهر، اعضای شورای سلامی ، دهیار و تعداد کثیری از مردم بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود .

در این برنامه هوشنگ احمدی بعنوان اولین شهردار شهر تازه تاسیس دوراهک ضمن تبریک تاسیس این شهر اظهار امیدواری کرد: شهر شدن دوراهک بتواند زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم نموده و شهروندان دوراهکی بدلیل نقش تاثیرگزاری که در عرصه انقلاب داشتند شایستگی بهره مندی از این خدمات و امکانات بیشتر را داشته باشند.

آقای غلامرضا سعیدی بعنوان دهیار نیز ضمن خیر مقدم گوئی و ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط دهیاری و شورای اسلامی خواسته ها و انتظارات مردم دوراهک را در حضور شهردار برشمرد و اظهار امیدواری کرد با کمک مسئولین محترم استان و همت و همدلی شهروندان و تلاش مضاعف اعضای شورای اسلامی بتوانیم در راستای عمران و آبادی و پیشرفت شهر حرکت نمائیم.

در ادامه ریس شورای اسلامی آقای حاج حسن دراهکی به پتانسیل ها و ظرفیت های شهر دوراهک و افتخارات آن در عرصه شکل گیری انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و نیز افتخارات و عناوین بدست آمده توسط جوانان این شهر در زمینه های مختلف اشاره کرد و از مسئولین خواست با فراهم نمودن بستر، زمینه مناسب و تخصیص اعتبارات کافی شرایط هرچه بیشتر این افتخارات را مهیاء سازند.

در پایان به پاس قدردانی از زحمات غلامرضا سعیدی بعنوان دهیار دوراهک تقدیر گردید.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 92/4/26 :: 5:53 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید