سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 114
کل بازدیدها: 746469

دوراهک اینجاست!




با تشکر از کاربران گرامی: 

نکته:دوستان بزرگوار، باید به این باور برسیم که نگاه نقادانه خود را بصورت بسیارمنطقی مطرح نمایم .

با سپاس و هزاران درود از همه عزیزانی که با صعه صدر این جوابیه ها را دنبال می کنند. به اطلاع می رساند که هدف از درج چنین مطالبی بوجود آوردن اختلاف بین جوانان نیست و فقط محیطی امن برای ارائه نکته نظرات و تفکرات متفاوت دوستان همشهری(موافق و مخالف) می باشد . قضاوت آن با خوانندگان ...

همچنین چنانچه متن شما طولانی می باشد که بوسیله نظرات امکان ارسال ندارد ، می توانید بصورت ایمیل به آدرس های زیر ارسال نماید.

ictdorahak@YAHOO.COM

MOHAMMADI.HO@PPARS.COM

نظریات همشریان عزیز خواندنی می باشد:

+ پشتیبان.com 
باسلام بحمدا... فضای اینترنتی دوراهک اینجاست فضای بسیار خوبی است بهترین جا وآرامترین جابرای مناظره سالم ،از همه دوستان می خوام با حوصله به همدیگر احترام بزاریم وحرفهای هم رو نقد کنیم . اجازه بدید بنده هم چند نکته بنویسم:
1.اولا کارآقای محمدی بسیار درسته که نظر آقای احمدی هرچند به مذاق بعضی هامون خوش نمیاد گذاشتند توسایت
2.بنده فکرمیکنم نیازی به مناظره حضوری نیست هرکه حرفی داره همین جابزنه.
3.واینکه ما همگی حتما دلمون بحال دوراهک میسوزه که داریم در مورد فرهنگ ومسیر فرهنگی دوراهک بحث وجدل میکنیم .
4.سعی کنیم کدورت بینمون پیش نیاد وکینه از کسی بدل نگیریم.
5.من تا حدودی نظرم با آقای احمدی موافقه .اگر یه سری به سایت موسیقی دوراهک بزنیم چند نکته از آثار انحراف در آن دیده میشه الف)سایت باید شخص حقیقی یاحقوقی صاحب آن باشه ومسوولیت اتفاقات داخل آن بپذیرد.ب)اولین روزهای شروع بکار این وبلاگ اسم خواننده های موسیقی غربی به بهانه های تقلید و... دراین وبلاگ آورده شده که نه اداره ارشاد ونه هیچ فرهنگ اسلامی به این اسامی چراغ سبز نشان نمی دهد.به قول امام که میگویند هنر عبارت است از دمیدن روح تعهد در انسان . ولی از آغاز این وبلاگ تعهد را فراموش کرده ایم .موسیقی ابزاری است که از آن میتوان در شاد ترین لحظات میلادها وجشن ها از آن بهره بردوهمینطور در غمگین ترین لحظه ها مثل ظهر عاشورا می توان از آن استفاده نمود ونیزموسیقی وسیله ای است که میتوان مفسده ترین مجالس نیز با ان آمیخت وآنروز یعنی مصادره دین،دیانت ،انسانیت وعقلانیت وشریعت و....

 
+ مگه میشه ! 

یک نفر با نام مستعار شهروند نظری نوشته که خیلی جالب بود به نظرم

با سلام
بله : آفرین باید گفت به فکر و قلم آقای احمدی!
آقای احمدی: همان روز اول که خبر فرزندان هنرمند دیارت را شنیدی و خواندی باید با تماس و یا تشویق این چند نفر از هنرمندان به آنان روحیه تلاش و جدیت در کار و خواندن سروده و شعر های ناب را میدادی نه اینکه زنگ خطر را به صدا در می آوردی بله زنگ خطر بی بند و باری اخلاقی هست که شما از آن غافل هستید بله زنگ خطر تلفن همراه دختران و پسران دوره ابتدایی و راهنمایی هست که پدر و مادر فرزندان ما را سوزانده ، آقای احمدی زنگ خطر در دوراهک نبودن امکانات تفر یحی و رفاهی می باشد زنگ خطر فعالیت فرزندان ما در رشته های موسیقی و هنر نیست ، مگر امثال شماها نبودن که کلاس شعر و شاعری را تعطیل کردند مگر هنرمند و بازیگر تئاتر در شهرمان کم داشتیم به کدام یک از آنان بها داده شد بیایید با همفکری و دایر کردن مجتمع فرهنگ و ارشاد و آوردن کلاس های متعدد هنری جوانان را از مسیرهای پوچ و گمراه کننده نجات بدهیم بیایید زیبا به مسائل هنر بنگرییم

حسین احمدی

سلام 

 آقای میرزایی عزیز 

درمورد شماره یک حقیقتا من به یاد ندارم و چون به یاد ندارم انکار نمیکنم شاید حق با شما باشد.

با شماره دو کاملا موافقم

باشماره سه کاملا موافقم اما شما و کاربران رو دعوت می کنم به متن قبلیتون یه نگاه مجدد بندازید تا قضیه دیکتاتوری روشن تر بشه.

باشماره چهار کاملا موفقم.در مورد قسمت آخر من فکر نمی کنم چیزی رو نوشتم که با این بند از متنتون مخالف باشه. نوشته های من کاملا شفافه و با این بند هیچ مخالفتی ندارد.

اما در مورد چماق کشیدن. چماق کشیدن حتما لازم نیست با چوب باشه.بلکه بدتر از اون چماق های فکری است و اون هم تحمل نکردن نظر مخالف است شما رو ارجاع میدم به متن قبلیتون.

درمورد شش که جای بحث مفصل دارد باید گفت که همیشه ما از این تفکر تقلیدی ضربه خوردیم ما باید خودمان بنشینیم و ببینیم چه چیزی برای تعالی شهرمان مهم است آقای میرزایی من سالها است که در معیارها و اهداف کلان شهرها فکر کرده ام خیلی از این معیارها با اولیات اسلام و تمدن اسلامی منافات دارد من جمله معماری، ترویج موسیقی های غربی و بسیاری موضوع دیگر آقای میرزایی ما توی دانشگاه این کلان شهر ها را تکه تکه بررسی کردیم و چه ها که ازشون در نیوردیم. برادرانه میگم باید روی موضوعات اطرافتون بیشتر از این ها فکر کنید.

در مورد هفت. فصیح و زیبا نوشتن سنگین نوشتن نیست. سنگین نوشتن مبهم نوشتن و عدم وضوح است اگر جز این بود باید استاد سخن سعدی شیرازی هم متهم به سنگین نویسی میشد فصیح و زیبا نوشتن با سبک و خوانا نوشتن منافات ندارد.

 

 

+ دانشجو 

جناب آقای احمدی

با عرض سلام

با تشکر از متن زیبا و ادبی شما و صد البته دلسوزی شما همانطور که خودتان می دانید تک بعدی کردن جامعه راهی جز به انحراف کشیدن آن ندارد قرآن کریم افتخار ما مسلمانان است و چه سعادتی بالاتر که کسی با صوت دلنشین قاری قرآن باشد ولی ما نباید به زور فقط جوانان را وادار به تلاوت قرآن کنیم و آنان را از موسیقی منع کنیم این کار باعث دلزدگی نسل جوان از قرآن می شود. قرآن و موسیقی حلال هیچ منافاتی با هم ندارند.

حسین 

همشهرستانی پس کجایی خبری ازت نیست ؟

+ علی . م 
چه استدلال خوبی و چه جواب مبتنی بر منطقی ، ما که لذت بردیم ، کاش آقای احمدی بیشتر بنویسید .

رضا میرزایی 

جناب آقای احمدی - با سلام

1- در رابطه با نوشتن مقاله مربوط به کشیده شدن جوانان منطقه وشاغل شدن آنها در حوزه صنعت - که مخالف متن ونگارش شما بودم آن زمان بود که شما را به گفتگو دعوت کرده بودیم.

2- این دوران ودر این برهه از زمان دیگر بحث شناختن چهره تک تک افراد جامعه نیست دیگر دوران شناختن تفکرها واستعداد های ناب ونخبه شهر دوراهک رسیده است.

3-دیگر زمان دیکتاتوری به پایان رسیده و ما باید راه وخط اعتدال وتدبیر جهت پیش بردن اهداف و کارهای فرهنگی ، هنری وورزشی شهر خود پیش بگیریم .

4- ما جوانان دوراهک با کسی دشمن نیستیم ونخواهیم بود همانطور که دیدید وبرای همه ثابت شد در چند شب اخیر محفل قرآنی که به همت ستاد شعبانیه و زحمت های فراوان آقای سعیدی که فردی بسیار دلسوز در زمینه کارهای فرهنگی برگزار گردید نصف جمعیت همین جوانان دوراهکی بودند پس شما چگونه این مطالب را نگارش کرده اید ؟

5- ما هیچ گاه بر روی برادر شهر خود چماق نکشیده ونخواهیم کشید وامید بر این است افرادی که چنین تفکرات چماق به دست را در سر خود می پرورانند را دستشان از حوزه فعالیت های فرهنگی آموزشی وقرانیو ورزشی وهنری را حداقل در شهر خود کوتاه کنیم.

6- انتظار ما از شما این بود که با توجه به تحصیلات عالیه در پایتخت حداقل معیارها واهداف کلان شهر ها را به خوبی شناخته و همیبن موارد را به شهر کوچک خود انتقال داده تا بلکه فضا ی تمام جوانب شهرتغییری یابد تا ماهم به شما افتخار کنیمو هم به شهر مان وجوانانمان.

7- دوران بر زمین گذاشتن قلم های سنگین به پایان رسیده باید بگذاریم قلم های سبک و خوانا برخی مسائل ناگفته را روشن سازد.

با تشکر- رضا میرزایی


+ علی درویشی 
با سلام
از اینکه همشری هامون دست به قلم شدن باید خوشحال باشیم نه اینکه نظر مخالف رو بر نتابیم بهش فشار وارد کنیم نظرات باید گفته شود و همه باید از نظرات مخالف همدیگر استقبال کنیم چون در بحث است که افکار ادمی انسان می تونه نقاط ضعف افکارشو متوجه بشه نه با حرف هایی اقای احمدی و نه با اقای میرزایی و بقیه دوستان درواهک وارد منجلاب میشه و نه گلستان می شود پس اینکه اینهمه روی این حرفها مانور بدهیم و همدیگرو سرزنش کنیم درست نیست بلکه از اینکه همشریهامون و دستانمون اینقدر رشد کردن که می تونن در محیطی درو از تنش و احساسات حرف هاشون بزنن استقبال کنیم.
+ م . خ 
گفتند موسیقی ، بگذار ما هم بگوییم که چها کشیده ایم از این موسیقی های رپ و راک و .... ونه موسیقی سنتی ایرانی که هر اهل دلی را به ذوق می آورد ، و چه صحنه ها دیده ایم از عواقب آن موسیقی ها که ....
دستتان درد نکند ، منتظر پاسختان هستیم
+ شهروند 
آقای احمدی جدا نگاهی به فرهنگ شهر خودمان بیندازیم آیا استعدادهای فراوانی که در جوانان این دیار است تا حالا بها داده ایم ؟ در تمام زمینه ها ما استادان در رشته های مختلف کم نداریم کجایند که بدلیل سیاست زدگی کنار گذاشته ایم بیاییم به جوانان شهرمان آنهایی که با پول کشاورزی و بنایی فعالیت های هنری انجام می دهند را لگد مال افکار تند و یک طرفه خودمان نکنیم بله قرآن زندگی ماست شک نکن که دوراهک زبانزد همه است .چرا جوانانی که بدون هیچ پشتوانه دارند فعالیت هنری و فرهنگی انجام میدهند رو اینطوری خرد می کنیم درست است جوانان هیج فعالیتی نداشته باشند و کوچه ها رو متر کنند؟

حسین احمدی
 با سلام خدمت برادر بزرگوارم جناب آقای میرزایی.هر چند من شما را از نزدیک نمیشناسم.اما چند نکته به نظر میرسد که خوب است بدانید.
1.بنده کارشناسی ارشد علوم سیاسیی نیستم بلکه دوره کارشناسی ارشد حقوق هستم.
2. همین امروز جواب نوشته برادر عزیزم آقای همشهرستانی رو برای آقای محمدی میفرستم.
3.شما رو به سعه صدر و تحمل نظر مخالف و رعایت ادب در کلام و دقت کردن در نظرات مخالف وپس از آن موضع گیری دعوت میکنم
دعوت میکنم.
4.این عین دیکتاتوری است که انتظار دارید نظر شما که در آن حتی اولیات اخلاقی رعایت نشده است باید منتشر شود و نظرات دیگران که بر مبنای استدلالی محکم است چون شما با آن مخالفید نباید منتشر شود.
5.بنده به یاد ندارم که شما من رو به مناظره دعوت کرده باشید اما اگر پایبند به اصول اخلاقی و تحمل نظر مخالف باشید و چماق خود را بر زمین بگذارید بنده هم از مناظره استقبال میکنم البته در فضایی کاملا آزادانه ودر حضور جوانان.
6.آینده دوراهک برای ما نیز بسیار مهم است و در آن باهیچ کس تعارف نداریم.البته حواسمان باشد که این نوشتن ها باعث دشمنی نشود چرا که هر جا کینه شخصی آمد باعث میشود انصاف کنار رود و انسان حقیقت را نپذیرد.
7.الهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
رضا میرزایی 
در ضمن جناب آقای احمدی ما همانطور که به قاری بزرگوار وعزیزمان ویادگار جبهه وجنگ آقای حاج مختار عالی پور افتخار میکنیم به همان اندازه به عزیزان خواننده که با مجوز وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی دارند فعالیت میکنند هم افتخار میکنیم ما جوانان دوراهک از شما میخواهیم که هرچه سریعتر یا با متنی دیگر این متن گذشته خود را پس بگیرید یا اینکه خواهش میکنیم در یک مناظره عمومی ودر جمع تمام جوانان فرهنگی دوراهک در رابطه با این موضوع تبادل نظر انجام گیرد تا بلکه دیگر شاهد چنین مقالات بی ربط وبی معنی از طرف شما نباشیم ونکته دیگر جناب آقای محمدی مدیر ومسئول محترم وبلاگ دوراهک اینجاست شما دیگر چرا! شما باید این وبلاگ را اد اره بفرمائید شما هم با نگاشتن چنین مطالبی هم مسئول وباید جوابگو باشید خواهشمند است مطالبی را منظور ودرج بفرمائید که در بین جوانان - فرهنگیان - معارف شناسان شهر دوراهک ایجاد تنش به وجود نیاید... متشکریم ---- منتظر جواب اعلام وبرگزاری مناظره از طرف جناب آقای احمدی هم هستیم واین مو ضوع هم فراموش نخواهیم کرد که جابی بسی تاسف هست که سالهای نه چندان دور همین آقایان با سواد وبا تفکر، دارای یک سمت ویا مسئولان شهر ما خواهند شد وای بر ما که دارای چنین مسئولانی خواهیم شد- از دست شما جناب آقای احمدی واقعا ناراحت هستم وهستیم جای هیچ گونه تعارفی هم با شما وامثال شما در دوراهک نداریم تمام
+ رضا میرزایی 

سلام جناب آقای احمدی:

همانطور که نظر تمام دوستان عزیز مشاهده فرمودید خواهشمندم نظر اینجانب را هم مطالعه وبه دقت گوش فرا دهید.

جناب آقای احمدی شما که ادعای با سواد بودن ودست به قلم نوشتن چنین مطالب زیبایی را دارید حتما جرائت برگزاری یک دوره مناظره سه ساعته دربین عموم ومردم شهر خود با جوانان دوراهکی هم دارید قبلا پیشنهاد مناظره در رابطه با مقاله قبلی به شما داده بودم اما شما ظاهرا توجهی به آن موضوع نکردید وحال اینک این را از ته قلب میگویم شاید در آینده ای نه چندان دور با چنین نوشتن مقالات مزخرف وبودن معنی برای شما و شخصیت شما گران تمام شود شما که به اسم دانشجوری رشته کارشناسی ارشد علوم سیاسی هستید نوشتن چنین متن های از شما بعید میباشد
+ علی دووووووو 
سلام
حرفش شما کاملا نادرست میدانم.
هرکسی در یک زمینه استعداد دارد و باید او را شکوفا کند
حال که استعداد قرانی ندارد نباید استعدادهای دیگرش نمایان نماید




موضوع مطلب :
سه شنبه 92/4/18 :: 5:20 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید