سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 114
کل بازدیدها: 746456

دوراهک اینجاست!




قابل توجه کاربران، همشریان و دوستان عزیز، که با اظهار نظرات و انتقادات بجا و شایسته خود همچون گذشته همراه و هم گام با ما هستید.

به اطلاع می رساند، پایگاه خبری "دوراهک اینجاست"برای اولین بار سه نفر از همشریان دوراهکی که با هرینه شخصی خود اقدام به ساخت آلبوم نمود ه اند را معرفی نمود و مثل سایر مطالب دارای موافق و مخالف می باشد .در صورتی که تمایل به اظهار نظر و نشر مطلب در بخش های مختلف پایگاه خبری " دوراهک اینجاست" را دارید لطفا نکات زیر را مد نظر قرار دهید تا فضای سالمی برای اظهار نظر همه کاربران فراهم شود:

1. نظرات خود را با رعایت ادب و نزاکت ابراز نمائید و از بکاربردن الفاظ توهین آمیز بپرهیزید.
2. ترجیحا از بکاربردن نام اشخاص حقیقی (مگر کسانی که مسئولیتهای عمومی دارند و باید پاسخگوی مردم باشند) خودداری نمائید چرا که احتمالا آن اشخاص برای دفاع از خود را در اینجا حضور مجازی ندارند حال آنکه براحتی میتوان در اینجا دیگران را زیر سوال برد و نسبت هایی به آنها داد.
3. از تجسس و فاش نمودن مسائل شخصی و روابط خانوادگی افراد خودداری نمائید و حریم خصوصی افراد را محترم بشمارید.
4. انتظار میرود در اظهار نظرات خود مسئولانه عمل کرده و از نشر شایعات و اتهام زنی (هر چند وارد باشد) بپرهیزید مگر اینکه سند قاطعی برای آن داشته باشید در اینصورت باید سند خویش را نیز ارائه نمائید.
5. انتقادات خود را به مسئولین و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی و کاربران پایگاه خبری "دوراهک اینجاست" (نظردهندگان و منتقدان) بصورت سازنده و به دور از حب و بغض و افراط و تفریط مطرح نمائید تا مفید واقع شود نه اینکه بین مردم و مسئولان فاصله انداخته و زمینه ساز جدل های بیهوده شده که در اینصورت راه به جایی نخواهیم برد.
6. از طرح مباحث سیاسی، قومی-نژادی، مذهبی یا جبهه گیری علیه شهر یا روستایی خاص و دامن زدن به اختلافات در حوزه های مرتبط در نظرات خود پرهیز کنید.
7. نظرات انتقادی خود را با نام افراد شناخته شده دیگر مطرح ننمائید به عبارت دیگر خود را به جای شخص دیگری جا نزنید چرا که کاری بسیار زشت و غیر اخلاقی است.
8. از نام بردن از اشخاص حقیقی یا حقوقی که ارزش تبلیغاتی برای آنها داشته باشد خودداری کنید.

از آنجا که از یک سو، اصل بر حریت و آزادی بیان کاربران محترم میباشد و به همین خاطر هم نظرات با کنترل قبلی در سایت منتشر میشود لذا متواضعانه خواهشمند است مقررات فوق را رعایت نمائید در غیر اینصورت مسئولیت اظهار نظر غیر مسئولانه کاربران به عهده خودشان خواهد بود.

همانطور که میدانیم پایگاه خبری "دوراهک اینجاست" نزدیک به شش سال فعالیت با بهره گیری از فناوری وب، شرایطی فراهم آمده تا مردم خون گرم دوراهک یکدیگر را در اینجا یافته و به تبادل نظر و اطلاع رسانی پیرامون شهر خود بپردازیم ، قدر این نعمت بزرگ را دانسته و فضا را مخدوش ننمائیم.

با سپاس از توجه شما- حسین محمدی




موضوع مطلب :
دوشنبه 92/4/17 :: 3:38 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید