سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 114
کل بازدیدها: 746446

دوراهک اینجاست!




اختصاصی پایگاه خبری " دوراهک اینجاست":

کم نیستند افرادی که با انواع آلات مختلف موسیقی و رشته های هنری آشنا باشند و دوره های آن را بصورت تخصصی گذرانیده اند. اما کمبود امکانات و فضای مناسب جهت اجرا باعث شده گمنام بمانند.

 

راه انداری وبلاگ دوراهک موزیک

http://www.dorahakmusic.blogfa.com/


 

 


بعد از راه اندازی سایت ها و وبلاگ های متفاوت در دنیای مجازی با نام دوراهک توسط جوانان دوراهکی، اینبار با ابتکاری زیبا و منحصر به فرد، جوانی که خود را معرفی نکرده،  وبلاگی تحت عنوان دوراهک موزیک افتتاح نموده است. 

دوراهک موزیک شامل آهنگ های ساخته شده توسط هنرمندانی که سالها با هزینه شخصی خود تلاش نموده و هم اکنون می توانند کاری در خور تحسین ارائه دهند.

کم نیستند افرادی که با انواع مختلف موسیقی و رشته های هنری آشنا بوده و دوره های آن را بصورت تخصصی گذرانیده باشند . اما کمبود امکانات و فضای مناسب جهت اجرا باعث شده گمنام بمانند.

همچنین در این وبلاگ می توانید آهنگ های ساخته شده از آقایان مجید باقری، فرشاد جمالی خواه و احسان احسان منش بهمراه سروده های از استاد قاسم درویشی مشاهده فرماید.

در ادامه ضمن معرفی این وبلاگ به همه همشریان عزیز جهت بازدید و اطلاع از آخرین سرود ه های این دوستان، قسمت های از این آلبوم جهت دانلود می توانید مشاهده نماید.

 




موضوع مطلب :
شنبه 92/4/8 :: 10:19 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید