سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 114
کل بازدیدها: 746455

دوراهک اینجاست!




وجود خط قرمز و احتمال ورود اولین خانم کاندیدا در شورای کنونی

در ابتدا آقای حاج حسن دراهکی که بیشترین آراء را به خود اختصاص داده بود پشت تریبون رفت و ضمن تقدیر از اقشار مختلف مردم در انتخابات به خط قرمز در شورای اشاره نمود .

آقای دوراهکی خود را خدمتگذار مردم دانست و از مردم خواست چنانچه تخلفی از ایشان سر زد، مردم مجاز هستند گوش ایشان را بگیرند و اما اگر  هر کدام از اعضای شورای بخواهند پای خود  از گلیم درازتر نمایند با خط قرمز مواجه می شوند.همچنین ایشان از ناگفته ای از دوره سابق شورای دشتندکه ترجیع دادند در برنامه های دیگر بیان نمایند.

دومین نفر از منتخبین مردم در شورای اسلامی آقای سید باقر حسینی که از ایشان  بعنوان فرد خوش پوش شورای اسلامی یاد می شود.ایشان بطور خلاصه و بصورت بسیار ادبی مطالبی در خصوص حماسه حضور مردم بیان نموند و در ادامه طی جملاتی کوتاه ضمن تشکر از اعتمادی که مردم نمودند و ایشان را بعنوان منتخب در شورای کنونی معرفی نمودند تقدیر بعمل آورد.

در ادامه آقای مرتضی دراهکی که با 900 رای در جایگاه سوم قرار داده شد، ضمن تشکر از آفریدن حماسه سیاسی در سالی که به این عنوان نامگذاری شده است از بهترین ترکیب در بین اعضا نام برد.ترکیبی که در آن تخصص های متفاوتی وجود دارد .همچنین مردم داری را نیز از خصوصیات بارز شورای اسلامی نام برد که باید با مردم تامل مستقیم داشته باشند.

در پایان نیز آقای مسلم دراهکی که بعنوان آخرین نفر توانست رای اعتماد مردم را به خود جلب نماید و به ساختمان شورای اسلامی وارد شود از حضور حماسی مردم درپای صندوق رای تشکر و قدر دانی نمود .ایشان نیز خواستار مشارکت هر چه بیشتر مردم در امورات شهری شد.

اما از دیگر حواشی این مراسم می توان به عدم حضور یکی از منتخبین مردم اشاره نمود .شورای که هنوز تشکیل نشده ، متاسفانه شنیده می شودکه ایشان قصد انصراف از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر دوراهک دارد و عدم حضور ایشان در برنامه دیشب به این شایعه قوت بیشتر بخشیده است.

همچنین شنیده می شود نفر اول علی البدل آقای دراهکی نیز قصد ورود به این عرصه نداشته و این شانس به تنها خانم کاندیدا شورای اسلامی که دومین نفر علی البدل و نفر هفتم در انتخابات 24 خرداد ماه معرفی شده است داده می شود که بتواند به در کنار سایر اعضای شورای به شعارهای که در ایام تبلیغات داده است اجرایی نماید.

از دیگر حواشی این برنامه عدم برنامه ریزی توسط متولیان امر بود. عدم برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا که موجب نظم بخشیدن بهتر به مراسم می شود.

همچنین عدم اطلاع رسانی خوب و دقیق که باعث شد با توجه به حماسه آفرینی مردم دوراهک، استقبال باشکوهی از این مراسم نگردید.

در پایان نیز در حالی که شایعه انصراف یکی از اعضا منتخب مردم به گوش می رسد این جلسه بیشتر بمنزله بوجود آمدن تنش در بین عامه مردم محسوب می شود.

بزودی تصاویر مربوط به این مراسم مشاهده نماید




موضوع مطلب :
جمعه 92/3/31 :: 9:56 صبح :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید