سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 81
کل بازدیدها: 745383

دوراهک اینجاست!




این داستان بخوانید و نظر دهید .

آیا حق ما نیست که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شویم ؟

به دوراهک خوش آمدید

لطفا بعد از دیدن این این تابلو آهسته برانید  .

آگر از مسیر کنگان به بوشهر قصد مسافرت دارید ؟ اگر در هنگام رانندگی به دوراهک رسیدید ؟و یک سوال از مسولین اهم از استاندار –فرماندار – مسولین محترم اداره راه و ترابری استان و شهرستان – دهیاری - شورای اسلامی دهستان دوراهک و و تمامی کسانی که از شهرهای کنگان – دیر –عسلویه –جم و ریز و ... ما مردم دوراهک فکر خودمان نیستیم , اما تورا بخدا شما مواظب خودتان باشید .

در فاصله 2 کیلومتری دوراهی دیر وکنگان بسمت دوراهک 4 پل وجود دارد که باید انها را در کتاب رکورد های گینس بت کرد .

خدمتتان عرض میکنم :

1-   پل اول در کنار دوراهی دیر و کنگان که بعد از بازسازی بوسیله اولین باران در پاییز گذشته خراب شده و هنوز معلوم نیست کی درست شود .

2-   پل دوم بعد از پادگان انصار المهدی قرار دارد که بعد از خراب شدن بوسیله سیلاب به شکل یک تپه ای هموار آنرا درست نموده اند که هیچ راننده ای به محض نزدیک شدن مسیر جلوی خود را نمی بیند .

3-   پل سوم و پلی دیگر . بعد از باران چند وقت پیش که حاشیه پل را کامل تخریب نمود و راه کامل بسته شده بود ؛اداره راه و ترابری بدون هیچ کوبیدنی و بوسیله آسفالت سرد آنرا درست می نماید .اما حالا آن آسفالت و خاک ها بر اثر عبور ماشین های سنگین ناهموار گشته و عبور و مرور را به کندی صورت می گیرد . دستاورد عظیم این طرح عظیم هر چند روز یک تصادف در کنار این پل است ؛با وجود این تصادف ها چرا کسی به فکر نیست ؟

4-   و در نهایت پل چهارم که در ابتدای ورودی دوراهک وجود داشت و تا چندین و چند جوان به کام مرگ نفرستاد کسی آنرا درست نکرد .

آیا نباید نام اینجا را در کتاب رکورد های گینس ثبت کنند .




موضوع مطلب : دوراهککتاب رکورد های گینسپل خراب شده
چهارشنبه 88/10/16 :: 11:49 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید