سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 63
کل بازدیدها: 746512

دوراهک اینجاست!




 

سعیدی عنوان کرد:
چندین نقطه حادثه‌خیز در دوراهک وجود دارد/ لزوم بهسازی مسیرها
خبرگزاری مهر: دهیار دوراهک شهرستان دیر گفت: چندین نقطه حادثه خیز در دوراهک وجود دارد که نیازمند بازسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سعیدی پیش از ظهر جمعه در نشست با مسئولان شهرستان دیر اظهار داشت: در برخی از مسیرهای برون و درون شهری دوراهک نقاط حادثه ساز وجود دارد که برای اصلاح و ترمیم آنها کارهای اساسی و همت مسئولان نیاز است.

وی با بیان این که خروجی دوراهک به سمت سه‌راهی دیر جزو اولویت‌های رسیدگی است، گفت: با توجه به این که این مسیر از سمت دوراهک به دیر بار ترافیکی دارد، نیاز است که با تعریض و حذف بعضی پل‌ها، این مسیر آسفالت‌ریزی و علامت‌گذاری شود.

وی افزود: هم اکنون آسفالت بلوار ورودی شهر به طول یک‌هزار و680متر به پایان رسیده و نیاز به احداث بلوار دارد که طبق برآورد انجام شده یک میلیارد ریال در این زمینه نیاز است.

سعیدی یادآورشد: طرح احداث دیوار ساحلی برای جلوگیری از خسارت سیل به منازل مسکونی از طرح های این دهیاری بود که اکنون برای اجرای آن نیاز به اعتبار دارد.

وی گفت: دوراهک و روستاهای حومه با هشت هزارنفر جمعیت در مسیر بزرگراه سیراف واقع شده است که به دلیل تردد زیاد خودروها و بار ترافیکی هرسال اتفاقات ناگوار در این مسیرها روی می دهدو نیاز است مسئولان راه و شهرسازی عنایت ویژه‌ای در زمینه برطرف کردن مشکلات این مسیر داشته باشند.

دوراهک از توابع شهرستان دیر به تازگی به شهر ارتقا یافته و هنوز شهرداری آن تاسیس و راه اندازی نشده است.
 




موضوع مطلب :
جمعه 92/3/10 :: 11:23 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید