سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 745575

دوراهک اینجاست!




 

                                            ict

ساماندهی گلزار شهدای روستای دوراهک

به مناسبت هفته بسیج، ساماندهی گلزار شهدای روستای دوراهک از توابع شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فرماندار شهرستان دیر بعد از ظهر امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: خدمات مطلوب به یادمان شهدا، نه تنها ارج‌گذاری به شهدا و خاندان معظم شهدا است بلکه انجام تکلیف نیز است.
غلامحسین خسروی گفت: شهدا نقش بسیار ارزنده‌ای در ماندگاری نظام اسلامی و ترویج ارزش‌های دینی داشته‌اند و همواره باید به نیکی یاد شوند

وی ادامه داد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) " تربت پاک شهدا تا انتهای عالم زیارت‌گاه آزادگان جهان است " که بیان این جملات از حضرت امام در ارتباط با گلزار شهدا در حقیقت حجت را بر ما تمام می‌کند و همه باید در راستای تکریم و تعظیم تربت شهدا تلاش کنند.

فرماندار دیر خاطرنشان کرد: عزت، سربلندی و استقلال کشور با نثار خون شهیدان به دست آمده و برای حفاظت و حراست از آن تمام مردم کشور باید تلاش کنند.
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر نیز در این آیین گفت: یادمان شهدای روستای دوراهک با اعتبار اولیه ??? میلیون ریال از اعتبارات شهرستانی آغاز شده که برای تکمیل نهایی آن به 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
حمید محبی‌نیا افزود: ساماندهی چهار مزار شهیدان باقی مانده در برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و با اختصاص اعتبار لازم، کار اجرایی دیگر مزار شهدا نیز به مرور زمان آغاز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هیچ امری از تکریم شهدا و خانواده‌های آنان ارزشمندتر نیست و مسئولان باید در این راستا از همه توان خود استفاده کنند.
محبی‌نیا تصریح کرد: امیدوار هستیم بتوانیم خدماتی که شایسته شهدا و ایثارگران است را به نحو احسن انجام دهیم تا مورد شفاعت این عزیزان قرار بگیریم.
روستای دوراهک از توابع شهرستان دیر 14 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مرحوم حیدر دوراهکی فرماندار فقید شهرستان دیر نیز در این گلزار آرمیده است.




موضوع مطلب : ساماندهی گلزار شهدای روستای دوراهک
سه شنبه 88/9/10 :: 12:30 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید