سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 159
کل بازدیدها: 745795

دوراهک اینجاست!




آغاز عملیات اجرایی طرح هادی روستایی در روستای دوراهک دیر

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی طرح هادی روستایی در روستای دوراهک شهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بخشدار مرکزی دیر صبح امروز در حاشیه این آیین اظهار داشت: این طرح به طول ???متر و عرض ??متر است که به منظور تسهیل در کار مردم این روستا و مناطق اطراف انجام می‌شود.
محمد فخرایی افزود: اعتبار این طرح
??? میلیون ریال است که از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تامین شده و امیدوار هستیم که به زودی این طرح به پایان برسد تا مردم از برکات و فواید این طرح بهره‌مند شوند.


وی ادامه داد: اجرای این پروژه به بنیاد مسکن شهرستان دیر واگذار شده و در حقیقت این نهاد انقلابی تمام مراحل طرح هادی روستایی در دوراهک را به مرحله اجرا در می‌آورد.
بخشدار مرکزی دیر خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این گونه طرح‌ها در روستاها، کمک به توسعه و آبادانی روستاها، تردد و رفت و آمد آسان مردم و زیبا‌سازی چهره روستاها است که اجرای این طرح‌ها در رونق و تجارت این مناطق نیز تاثیرگذار است.
فخرایی تصریح کرد: قبلا نیز یک طرح هادی روستایی در این روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفته و این دومین طرح هادی روستایی این روستا است.
وی افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم با در نظر گرفتن اعتبار مورد نیاز، برنامه طرح‌های هادی روستایی را در سایر روستاها نیز گسترش دهیم.
بخشدار مرکزی دیر در ادامه همچنین از مساعدت خوب فرماندار شهرستان و تعامل مردم و اعضای شورای اسلامی روستا و دهیار تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوار هستیم که با این خدمات بتوانیم رضایت مردم خوب روستاهای شهرستان را فراهم کنیم و لبخند را بر لبان مردم مستضعف بنشانیم.




موضوع مطلب : آغاز عملیات اجرایی طرح هادی روستایی در روستای دوراهک دیر
سه شنبه 88/9/10 :: 12:28 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید