سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 745634

دوراهک اینجاست!




حضور اسماعیل دراهکی ،علی کرمی ،قیصر صالحی و عبداله حاجیانی در انتخابات

حجت الا سلام اسماعیل دراهکی از نیروهای توانمند در دوراهک از چندی قبل وارد عرصه تبلیغات شده است و مصمم به رقابت بسیار شدید با سایر رقبا دارد . این روز ها اسماعیل دراهکی مشغول رایزنی با افراد سرشناس جم و ریز ،دیر و کنگان می باشد .

علی کرمی نامزد ناکام دوره ی قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی اینروزها در حال رایزنی برای فعال نمودن ستادهای انتخاباتی خود در نقاط مختلف شهرستان های حوزه جنوبی استان بوشهر می باشد.

کرمی نشست هایی با جمعی از فرهنگیان شهرستان دیر نیز داشته و توانسته نظر مساعد برخی از چهره های سرشناس فرهنگی اجتماعی شهرستان نیز به خود جلب نماید.

وی در آبدان نیز با برخی از فعالان فرهنگی اجتماعی رایزنی های انجام داده و قول مساعدی از یکی از چهره های نام آشنا و مسئول این شهر برای فعالیت در ستاد انتخاباتی اش گرفته است.

گفتنی است قیصر صالحی نماینده شهرستانهای دیر، کنگان و جم در مجلس هفتم نیز در تماس با یکی از مسئولان آبدانی و از فعالان ستاد انتخاباتی اش در دوره ی قبل آمادگی خود را برای ورود به انتخابات مجلس نهم اعلام داشته است

و در آخر اینکه به گفته منابع مؤثق، حجت الاسلام عبدالله حاجیانی نیز تمایل دارد برای ششمین بار پیاپی شانسش را برای حضور در مجلس شورای اسلامی امتحان نماید. حاجیانی در پنج دوره ی گذشته توانسته بود در انتخابات های مجالس پنجم و ششم بر رقیبان فائق آید و در دوره های چهارم، هفتم و هشتم نیز ناکام مانده بود.




موضوع مطلب : دوراهک اینجاست
پنج شنبه 89/8/13 :: 12:41 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید