سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 159
کل بازدیدها: 745807

دوراهک اینجاست!




امام جمعه دیر :امروز جنگ دشمن با ما جنگ خاموش است

 

حجه السلام حسینی امام جمعه دیر دریادواره شهدای دانش آموز شهرستان دیر در مجتمع شهید رجایی دوراهک اظهار داشت : یادواره بسیجی شهید حسین فهمیده که امام خمینی او را به عنوان رهبر یک ملت نام بردند  و در ادامه  تبریک روز بسیج دانش آموزی به همه دانش آموزان ایران اسلامی .

وی افزود :در تاریخ هر جامعه ای گاهی اوقات لحظه ای پیش ِ آید که انسانها بر سر دوراهی قرار می گیرند .گاهی اوقات باید از مال و ثروت خود گذشت و گاهی اوقات دیگر باید از جان فرزند خود گذشت .

حسینی تصریح کرد :فلسفه بزرگداشت یاد شهدا در مرحله اول، اگر امروز در دنیا سربلندیم به برکت خون شهدا است. امروز ایران اسلامی در همه جبهه ها با قامت بلند ایستاده است و خم به ابرو نمی آورد . اگر نبود حالا وضع ما بهتر از افغانستان و فلسطین نبود .

 

مرحله دوم از یادواره شهدا باید وصیت نامه شهدا بخوانیم و از آنها الهام بگیریم.. از آنها خط بگیریم و در مقابل جنگ نرم و خطرات احتمالی از آنها استفاده نماییم .

امام جمعه دیر در ادامه افزودند :اما امروز جنگ دشمن با ما جنگ خاموش است . جنگ دیرو دشمن بدن ما را نشانه گرفته بود اما امروز عقاید ما . دیروز دشمن سنگر ما . امروز شهادت را نشانه گرفته است تا کسی آرزو.ی شهادت نکند . امروز دشمن بسیج و بسیجیان ما را نشانه گرفته است .

حسینی همچنین به قضایای  فتنه بعد از انتخابات اشاره کرد که  متاسفانه بر اثر بی بصیرتی بعضی از مسولین بود.امروز دشمن با فضا سازی و مخلوط کردن حق و باطل به اهداف خود می رسد .همانطور که در صدر اسلام با قرآن بر سرنیزه کردن و حوادثی شبیه به آن به اهداف خود رسید . امروز ما نیاز به فرهنگ شهادت داریم . و باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم .

 قبل از سخنرانی امام جمعه فرماندار شهرستان دیر گفت:جز در حماسه پرحادثه عاشورا هیچ همانندی برای ایثارگری رزمندگان انقلاب وهشت سال دفاع مقدس یافت نمی شود.
غلامحسین خسروی افزود:با قرائت وصیت نامه شهدا ، ادای تکلیف، ولایت پذیری واطاعت از ولایت فقیه و توکل واعتقاد به امام زمان(عج) از محورهای اساسی است که می تولانیم به آنها پی ببریم.
وی گفت:شهدا همیشه به مسائل فرهنگی حساس بودند ومرتب سفارش می کردند که هرگز از مسیر انقلاب جدا نشوید وبه گروه های انحرافی ملحق نشوید و سفارش می کردند که حفظ حجاب وعفاف برای خواهران همیشه آویزه گوش آنان باشد که این رهنمون ها برای ما حیات بخش بود. همچنین دبیر یادواره شهدای دانش آموز شهرستان دیّرافزود : برگزاری یادواره شهدا گام موثری در راستای زنده کردن یاد و خاطره شهدا محسوب می‌شود.
عباس میرزایی افزود: شهدای دانش‌آموز الهام‌بخش نسل آتی ایران اسلامی هستند و صحنه‌های واقعی ایثار را به نمایش گذاشتند.
وی فراخوان مقاله،تهیه وتوزیع محصولات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس وپوستر شهدا، بازدیداز خانواده شهدای دانش آموز وبرگزاری دعای کمیل وندبه ازبرنامه های فرهنگی این یادواره است

 




موضوع مطلب : حسین محمدی
یکشنبه 89/8/9 :: 1:3 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید