سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 746396

دوراهک اینجاست!




دراقدامی خیرخواهانه اداره تعاون شهرستان کنگان با همکاری شرکت های تعاونی تحت نظارت خود به مناسبت هفته تعاون  اقدام به توزیع 100 بسته غذایی به ارزش 15 میلیون ریال بین ایتام و نیازمندان شهرستان کنگان نمود  .

 

عبدالمجید دراهکی رییس اداره تعاون شهرستان در این زمینه اظهار داشت: با اتکال به آیه شریفه " تعاونو علی البر و التقوی " و روحیه جمع گرایی و مهرورزی تعاون و اعضاء آن اداره با همکاری مدیران خیر تعاونی ها اقدام به جمع آوری 100 بسته غذایی جهت توزیع میان مستمندان و ایتام شهرستان کنگان نمود.

وی ضمن تقدیر از همکاری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی شهرستان کنگان در جهت توزیع مواد غذایی اظهار داشت: درست است که کارگزاران حکومت و نظام جمهوری اسلامی در  زمینه کمک به ایتام و نیازمندان وظایفی بر عهده دارند اما آنچه که میتواند این موضوع را پررنگتر جلوه دهد بعد مردمی آن است .

وی اظهار داشت : گرچه مردم ما در زمینه کمک به ایتام و مستمندان، چه در مباحث معرفتی و دینی و چه در برنامه های انسان دوستانه و خیرخواهانه همواره اهتمام داشته و دارند امیدوارم فرهنگ سازی و تبلیغ در ارتباط با امر مهم کمک به ایتام و مستمندان در سطح جامعه گسترده شود، چون این موضوع بیشتر سبقه مردمی دارد.????

شایان ذکر است که آقای دوراهکی دبیر اتاق فکر تعاون استان  که متشکل از افراد تحصیل کرده فوق لیسانس و دکتری است بر عهده دارد . روز گذشته برنامه زنده رادیویی داشته اند . همچنین مستند ساخته شده  در این رمینه به زودی از سیما پخش خواهد شد . موفقیت تمامی جوانان دوراهک وایران اسلامی را از در گاه ایزد منان خواستاریم .

 

 




موضوع مطلب : دوراهک اینجاست
پنج شنبه 89/6/25 :: 2:17 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید