سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 745038

دوراهک اینجاست!




آیت‌الله صفایی:
راه مصونیت انسان از خطرات، همراهی با ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ولایت فقیه برکات فراوانی برای نظام اسلامی داشته و ثابت شده همراهی با ولایت فقیه انسان را از خطرات مصون می‌دارد و راه نجات انسان ولایت‌مداری است.


به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حضرت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر امروز در همایش ولایت در جمع مردم دهستان دوراهک در شهرستان دیر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره و از قرن‌ها پیش، مردمی متدین و پیرو اسلام و قرآن بوده‌اند و در زمینه دفاع از ولایت نیز کارنامه مردم این استان بی‌نظیر و موجب افتخار است.
وی خاطرنشان کرد: مردم دوراهک در دفاع از ولایت فقیه مشهورند و در تمام زمان‌ها این وفاداری را به اثبات رسانده‌اند و به ویژه در سال گذشته و در حوادث پس از انتخابات دهم، در همه امور پایبندی خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه را ثابت کردند.
امام جمعه بوشهر گفت: ولایت فقیه یک نعمت بسیار ارزشمند برای مردم ایران است و با وجود ولایت فقیه، در برابر دشمنان داخلی و خارجی به پیروزی رسیده‌ایم و همیشه باید قدردان رهبر معظم انقلاب باشیم.
صفایی بوشهری افزود: ولایت فقیه برکات فراوانی برای نظام اسلامی داشته و همواره ثابت شده که همراهی با ولایت فقیه انسان را از خطرات مصون می‌دارد و راه نجات انسان، ولایت‌مداری و دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و الهی است.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم در مناطق محروم گفت: مسئولان باید به مشکلات مردم روستاهای دوردست رسیدگی کنند و خدمت به محرومان است که انسان را در دنیا و آخرت سربلند می‌سازد.
امام جمعه بوشهر در بخش پایانی سخنان خود به افتخارات روستای دوراهک در گذشته اشاره کرد و گفت: در این مناطق عالمان دین و شاعران بزرگی زندگی کرده‌اند و گذشته این روستا بسیار افتخارآمیز است و امروز مسئولان باید امکانات مورد نیاز این منطقه را تامین کنند.
آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به خواسته‌های مردم این روستا، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم دوراهک، در حقیقت حق آنهاست و مسئولان نباید مردم را معطل کنند و اگر وعده‌ای می‌دهند، باید به آن عمل کنند.
امام جمعه شهرستان دیر نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مردم دهستان دوراهک در دوران انقلاب و پس از آن همواره در خط نظام اسلامی بوده‌اند و تقدیم 12شهید و 3 آزاده و ده‌ها جانباز، از افتخارات این منطقه است.
حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی افزود: مهم‌ترین تقاضای مردم دوراهک، ارتقای این دهستان به شهر است که از مسئولان انتظار داریم نهایت تلاش خود را برای انجام این امر به کار بندند.
وی همچنین تاکید کرد: احداث مرکز بهداشت و درمان و گازرسانی به این دهستان نیز، از دیگر خواسته‌های مردم منطقه دوراهک است که باید در اولویت قرار گیرند.
فرماندار شهرستان دیر دیگر سخنران همایش ولایت بود که در سخنانی کوتاه، از مدیران شهرستان خواست که با دقت به خواسته‌های به‌حق مردم دوراهک توجه کنند و در اسرع وقت به آنها جامه عمل بپوشانند.
غلامحسین خسروی افزود: طی دو سال گذشته، توجه خوبی به دوراهک شده و امکانات نسبتا خوبی نیز در این دهستان استقرار یافته است که البته هنوز کافی نیست و نیاز به فعالیت بیشتری دارد.
وی اضافه کرد: برای احداث سالن ورزشی این دهستان در سال گذشته بیش از 500 میلیون تومان هزینه کردیم و برای راه‌اندازی مرکز بهداشت و درمان این دهستان نیز 200 میلیون تومان کمک می‌کنیم و انتظار داریم که بتوانیم در راستای عمران و آبادانی این دهستان و سایر شهرها و روستاهای شهرستان دیر موفق شویم.
فرماندار دیر در پایان اظهار داشت: در سال همت و کار مضاعف باید بیش از پیش تلاش کنیم و از مدیران دستگاه‌های مختلف در دیر می‌خواهیم که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را به کار گیرند




موضوع مطلب : دوراهک آباد میسازمت
سه شنبه 89/2/21 :: 7:7 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید