سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 84
کل بازدیدها: 745287

دوراهک اینجاست!




مشروح بیانات آیت الله حسینی بوشهری در جمع مردم دهستان دوراهک

این جلسه ، که با وجود فرصت کم برای اطلاع رسانی با استقبال پرشورمردم  مواجه شد . با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد وپس از خیرمقدم آقا ی غلامیپور ، آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهردر مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت قم به ایراد بیانات خویش پرداختند.

 حسینی بوشهری در دهستان دوراهک :در جریان دفاع از دین بصیرت لازم است .
ایشان ضمن گرامیداشت دهه فجر و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و همچنین وفات  نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه و آله شهادت امام حسن مجتبی و امم رضا (ع) فرموده اند:
آغاز حرکت 9 دی و 22 بهمن ماه به اوج رسیدن انقلاب ایران دانست . حقیقت آنچنان است که دشمنان اسلام هم نتوانستند حضور مردم را ببینند .
آیت الله حسینی بوشهری در ادامه صحبت خود را با یک سوال ادامه داد : این انقلاب الهام گرفته از کجاست که روز به روز  و سال به سال علاقمندان آن بیشتر می شوند .ریشه این انقلاب کجاست ؟

در هیچ جا نمی شود سراغ گرفت تنها در قیام حضرت سید اشهدا . اگر این رابطه وجود نداشت دشمنان این انقلاب را خورده بودند .

در ادامه ایشام فرمودند:انقلاب ریشه در عاشورا دارد و امام تنها راه پیروزی بر دشمن در س های دانست .

اولین درس که ما از عاشورا آموختیم برای باقی ماندن دین خدا و برای عزت مندی دین خدا از مال و جدان باید گذاشت .

امیرالمومنین هنگامی که خطر متوجه دین خدا شد اگر احساس کردید با فدا کردن مال و امکانات برطرف می شود درنگ نکنید. اگر احساس کردید مال کاری از آن ساخته نیست مثل حسین بن علی باید جان داد . حسین بن علی می فرماید :مرگ با عزت بهتر از چند روز زندگی با زلت است . امام جان برایش مطرح نبود .

در سال 42 حمله به مدرسه فیضیه قم در روز شهادت امام جعفر صادق طی مراسمی که از طرف آیت الله گلپایگانی برگزار شده بود طاغوت و ساواکیان به مدرسه  حمله کردند و طلاب را از بالای بام پرت کردند.

 امام در صحبتی که در 13 خرداد ایراد نمودند: این مردک که نمی خواهم اسمش را ببرم.  و این فرد 2  روز بعد امام را دستگیر کرد و در زندان آمد و گفت آقا دستور دادید که گوش ما ببرند ،امام گفت : هنوز هم برای بریدن گوش شما دیر نشده است . سرهنگ مولوی در آن زمان ریس ساواک بوده است .

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزودند : درس دوم از این انقلاب متناسب با این روز ها است در جریان دفاع از دین بصیرت لازم است . آدم ها ی بی بصیرت چهره امام معصوم را مشاهده نمی کنند . امروز غیر از 22 بهمن روز بصیرت است العان وقت نشان دادن خشم انقلابی است .

درس سوم :معنویت را فراموش نکنیم نماز ،دینداری و باخدا بودن . عصر تاسوا امام به قمر بنی هاشم می گوید : از لشکر دشمن مهلت بگیرد تا با خدا راز و نیاز کنند . در گرماگرم جنگ صفین حضرت علی به آسمان نگاه می کند و می گوید منتظرم کی ظهر شود و وقت نماز شود و می گوید جنگ و  دعوای ما بخاطر نماز است و جالب اینجا وقتی در پاریس خبر نگاران با امام صحبت می کردند موقع نماز امام خبرنگاران را رها کرده و آن محل را ترک می کند که به امام متذکر می شوند از لحاظ عرف بین الملل درست نبود و امام در جواب می گویند عرف بین الملل در جای خو د و ناز در جای خود .   




موضوع مطلب : دوراهکدوراهک آباد میسازمتحسینی بوشهری
پنج شنبه 88/11/22 :: 11:23 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید