سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 745208

دوراهک اینجاست!




اوضاع فوتبال دوراهک

ذولفقار دوراهک تیمی برتر در شهرستان .تیمی سرشار از بهترین و برترین بازیکنان شهرستان . تیمی که همیشه نام او ترس بر جان دیگر تیم های رقیب در شهرستان می انداخت .قهرمانی و نائب قهرمانی در مسابقات شهرستان و نماینده این شهر در مسابقات استان از افتخارات این تیم با صلابت می توان نام برد .

طی سالهای 1369 الی 80 حضور چهار تیم محلی میداف، پرسپولیس، شاهد و امید که در تمام طول سال به صورت بسیار فشرده با هم رقابت می کردند. زمین خاکی (جنب مخزن آب، زمین سابق احمد اسماعیلی) که سرشار از شور و شعف بزرگ مردانی بود که با دل کوچک خود افراد بزرگی را پرورش دادند.افرادی که هر کدام خود تیمی بودند. انسجام تیمی بسیار قوی که برای هر بازی هوادارنی را با خود به تماشای بازیها می کشاندند. افرادی که چه زود متاسفانه از صحنه ورزش کنار رفتند .

تصویر زیر مربوط به دو تیم فوتبال ذولفقار و امید دوراهک در سال 1369

حسین محمدی+دوراهک اینجاست

ایستاده از چپ به راست

1- غلامرضا خیاط 2- احمد دراهکی (غلام) 3- حاج مرتضی عالی پور 4- حسین کرمی 5- عبداله شاکری 6- محمد موذنی 7- احمد احمدی 8- حاج مختار عالی پور 9- مرتضی عالی پور 10- احمد انیژپور 11- مرحوم غلامرضا عبدالشاهی 12- غلامرضا عبدالهی 13- حاج مهدی دراهکی 14- حسن پورانات

نشسته از چپ به راست

1- علی انیزپور 2-رسول اسماعیلی 3- غلام عالی پور 4- مسلم انیژپور 5- مرتضی درویشی 6- مختار بحرینی پور 7- رضا خیاط 8- اسکندر احمدی 9- احمد عالی پور 10- حسین انیژپور


 حسین محمدی+دوراهک اینجاست

مختار بحرینی پور مهاجمی زهر دار که تیم های شهرستان همیشه از او حساب می بردند.کسی که همزمان  در وسط دو نیمه در مسابقات شهرستان در مسابقه دومیدانی 100 شهرستان شرکت می کند و مقام اول شهرستان نیز به خود کسب نماید و نیمه دوم نیز ادامه بازی می دهد..حضور برادران رضا و ابراهیم خیاط با آن بازهای درخشان خود، محمد دراهکی (ماندنی)، محمد موذنی، عبداله شاکری و احمد درویشی از دروازه بانان دوراهکی بودند. مدافعانی همچون غلامرضا عبدالهی ، احمد دراهکی (غلام ) و همچنین حسین باقری از برترین های شهرستان می توان نام برد.

حضور مدیران عاملی همچون قاسم درویشی، ابراهیم احمدی ، میزا احمدی و عباس خیاط نام برد.




موضوع مطلب :
سه شنبه 92/9/12 :: 5:45 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید