سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
موضوعات
صفحات وبلاگ
RSS Feed
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 745141

دوراهک اینجاست!




حسین باقری :فوتبال را بطور رسمی و باشگاهی از اولین تیم تشکیل شده در دوراهک یعنی ظفرمندان ( نسل اول فوتبال دوراهک )آغاز کردم. بعد ازآن در تیم شاهین دیّر ( دو سال ) ، تیمهای صفا یا همان شیلات دیّر، توحید آبدان و پاس و همچنین بعد از آن پس تشکیل تیم ذوالفقار تا سال 74 در این تیم بازی کردم .

دوراهک اینجاست + حسین محمدی

بهترین بازیکن شهرستان: طبق آمار منتشر شده از هیئت فوتبال شهرستان دیّر بیشترین گل زده در مسابقات باشگاهی از تیم ذوالفقار داشته ام .

در سال 1364به مدت سه سال در تیم منتخب جوانان شهرستان و به مدت دو سال در تیم منتخب مراکز تربیت معلم استان بوشهر افتخار پوشیدن این تیم ها را داشتم .

از بدو تشکیل ذوالفقار بنده به عنوان کاپیتان این تیم بازی کرده و دو سال به عنوان سرمربی تیم جوانان ذوالفقار در مسابقات شهرستان انجام وظیفه نموده ام.

اولین و تنها بازیکن از دوراهک بودم که با قرار داد در تیم توحید حقوق ماهیانه دریافت می نمودم.

در سال اول مربیگری قهرمان باشگاه های شهرستان دیّر را کسب نمودیم . همچنین اولین بازیکن فوتبال دوراهک بودم که در باشگاه های دیگر شهرستان توپ می زدم . طبق آمار منتشر شده از هیئت فوتبال شهرستان دیّر بنده بیشترین گل زده در مسابقات باشگاهی از تیم ذوالفقار داشته ام. سه سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن ذوالفقار انتخاب شده، یک سال هم به عنوان بهترین بازیکن شهرستان مورد تشویق قرار گرفتم . اولین و تنها بازیکن از دوراهک بودم که با قرار داد در تیم توحید حقوق ماهیانه دریافت می نمودم .

همبازیهایهم  افرادی همچون شهید محمد شهنیایی ، قاسم درویشی ، حاج احمد عالیپور ، حسین عالیپور ، غلام قاسمی ، زنده یاد علی حنیف نژاد ، عبدالرضا عبدالهی ، حسین میرزایی ، عبدالعلی میرزایی ، محمد میرزایی ، حمزه دوراهکی ، در تیم ظفرمندان همبازی بودم .

 پیشنهاد اسم تیم به عنوان ذوالفقار از طرف بنده بود که مورد موافقت هیئت مدیره قرار گرفت خوشحالم که این اسم هنوز هم پابرجا ست .




موضوع مطلب :
سه شنبه 92/9/12 :: 5:9 عصر :: نویسنده : حسین محمدی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید