• وبلاگ : دوراهك اينجاست!
  • يادداشت : گاز کشي شهر دوراهک
  • نظرات : 0 خصوصي ، 11 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + كرمي 

    باسلام و خسته نباشيد
    با تشکر از طراحي ، تدوين و مديريت سايت دوراهک اينجاست، اميدوارم اين امر با همکاري و همفکري ساير دوستان و صاحبان فکر و فارغ التحصيلان دوراهک تداوم داشت باشد و با اين کار ارزش مند بتوانيد، روستاي عزيزمان را به بهترين شکل و با تمام زيبايي هاي مادي و معنوي آن به کاربران شبکه جهاني معرفي نماييد.

    لازم است در اين سايت از مشکلات و کمبودهاي مردم با خطاب قرار دادن مسئولين محترم شهرستان و استان نيز مطالبي آورده شود تا بتوان از اين طريق ضمن مرتفع نمودن کمبودها ، ارتباط حسنه با مديران نيز برقرار نماييد .

    پاسخ

    تشكر از شما آقاي كرمي كه هميشه در اين عرصه يار و ياور ما بوده ايد. حتما در ادامه راه بيشتر از نظرات زيباي شما استفاده مي كنيم
    + فس فس 
    کدوم شهر.. گاز چيه ..ارمغان ...دولت..... شورا....ها ها..نه نه کيه کيه
    + افي 

    اوايل خاطرم است كه براي حمل كپسول وسيله اي نبود و مجبور بوديم كپسول را با پا هل بديم يا دو نفره اونو حمل كنيم.بعضي ها كه وضعيت مالي اشان بد نبود كپسول را با گاري حمل ميكردند و بعضي ها كه خوب بود با موتورسيكلت هفتاد حمل ميكردند چه روزگاري بود.

    پاسخ

    سلام / ممنون از اظهار نظر زيباي شما
    + دانشجوي دانشگاه خليج فارس 
    از جناب اقاي سعيدي کمال تشکر را داريم

    با سلام به شما دوست عزيز
    iran tehran ghimate gooshi mobail tamas ba 9092301119 az tel sabet tehran


    + دوراهك 
    با ورود گاز به دوراهك ديگر دغدغه هاي حمل كپسول به اتمام خواهد رسيد و با گذشت سالها سختي ديگر گذاشتن كپسول 30 كيلويي بر روي دوش ها به پايان خواهد رسيد.(اي بابا مرديم از جابجا كردن كپسول).ولي گاز كي وارد خانه ها خواهد شد خدا داند.
    پاسخ

    با سلام / تشكر از نظر شما / ان شاء الله به همين زودي
    + دوراهك 
    دوراهك زماني آباد خواهد شد كه مردمان آن دست در دست هم دهند و شهر خودشان را با كمك مسئولين آباد كنند.از آقاي سعيدي زحمتكش كمال سپاس
    پاسخ

    با سلام از ماست كه بر ماست
    + دوراهك 
    جاي بسي اميدواري است كه دوراهك به جمع شهرهاي داراي گاز شهري است مي پيوندد.از آقاي سعيدي نهايت سپاس و تشكر دارد كه با تلاشهاي بي وقفه خود در جهت توسعه و پيشرفت دوراهك شبانه روز تلاش ميكنند.
    پاسخ

    ممنون از شما دوست عزيز